Anonym (Anonymsthlm) skrev 2018-01-07 12:26:27 följande:
Träffade en kille för första gången gör några veckor sen. Har haft kontakt ett bra tag och enligt honom tänder han på mig, men alla gånger vi försökt ligga har han inte fått stånd. Funkade att ha sex lite en gång men han kom efter nån minut. Någon som hsr nån aning om varför hsn inte får upp den trots han säger stt han tänder på mig? Är det mitt fel, något jag borde tänka på? Eller tänder han helt enkelt inte på mig och de sldrig kommer funka?
Att han inte skulle tända på dig är inte min första gissning. Inte att det är något fel på dig heller. Mer sannolikt är nervositet och liknande.
Kanske problemet är just att han kommer för fort, och så låser det sig för honom. Om det är så, så kan ju lösningen vara att låta honom komma, men sen se till att inte bara hoppa upp ur sängen och klä på sig, utan ligga kvar, och försöka börja om efter en stund. Det är ett jävla skit att komma för fort, och
inte så lätt att göra något åt. Mer än ägna sig åt tjejen i första hand.
Ett par andra funderingar:
Om man liksom bara ligger där på rygg bredvid varandra och väntar på hans stånd, då kan det ju dröja. Då kan ju vad som helst hjälpa till. Kyssar, smek, slick, sug. Och inte minst att liksom backa en aning, att det blir det att man ligger där tillsammans som blir det viktiga, inte det rena samlaget.
Om det liksom är så (att han känner det så, att du ger de signalerna) att han är den som ska vara drivande, och du mer typ ligger och väntar, då kanske all hans kapacitet går åt till att försöka gissa vad du vill/inte vill göra. Och då är det inte heller så lätt att få eller behålla ståndet. I så fall, hjälp honom.