• EveBabez

Konstant kissnödig känsla!

Nu behöver jag verkligen Er hjälp!!!

Sen i augusti förra året har jag från och till haft en känsla av att vara kissnödig konstant.

Det kommer och går, men när det är som värst så får jag panik... Just nu är en sån dag!

Jag går och kissar men direkt efter känns jag 1000 gånger mer kissnödig än vad jag var innan.

Ibland lägger det sig efter en stund och ibland varar det timmar, dagar...

Jag var och lämnade urinprov då förra året men det visade ingenting.

Kan tillägga att detta besvär blir så mycket värre om/när jag onanerar.

Jag har en dildo med klitorisvibrator som jag använder när det faller på och det förvärrar problemen jättemycket!

Varför är det så??? Aldrig hört talas om det förut.

Jag måste ringa vårdcentral och lämna nytt urinprov som dem denna gången får skicka på odling.

Men vad ska jag göra nu???

Finns det bara dricka mycket vatten?

Visst, det hjälper lite grann men jag håller fortfarande på att krypa ur skinnet.

• Svar på tråden Konstant kissnödig känsla!
  • Choklad1332

Så brukar det vara för mig också ibland. Men när jag ska gå och pissa så kommer det typ inget. Jag vet inte vad det beror på. Är 15

• EveBabez
    Porslinsblomman skrev 2018-01-08 21:13:39 följande:

Urinvägsinfektion? Resurin? Torra slemhinnor i underlivet? Svamp? Du får be en läkare undersöka dig.

Visade som sagt inget på urinprovet, därför kunde dem inget göra.

Resurin vet jag faktiskt inte ens vad det är???

Torra slemhinnor har jag inte, dock har jag vestibulit och vaginism. Men tror inte dem yttrar sig på detta vis? Känns som det borde vara något med urinröret?

Om det är svamp så kliar det väl? Det gör det inte.

Be en läkare undersöka... Lycka till.
  • EveBabez
    Choklad1332 skrev 2018-01-08 21:32:04 följande:

Så brukar det vara för mig också ibland. Men när jag ska gå och pissa så kommer det typ inget. Jag vet inte vad det beror på. Är 15

Jag är 23 men skitjobbigt är det!
  • SofieJ

Låter väldigt mycket som urinvägsinfektion. Ibland visar testerna inget om urinen är för utspädd. När du lämnade test, tog du morgonurin då som du "sparat" hela natten? Nästa gång du ringer VC se till att du har med dig urin istället för att lämna provet på plats.

Du kan kissa i en väl urdiskad burk, ställ den sen i kylen. Läter äckligt jag vet, men det funkar bäst :)

• SofieJ

Menar då att urinen du har med dig ska vara från morgonen, så att den har varit i blåsan så länge som möjligt.

• EveBabez
    SofieJ skrev 2018-01-08 21:37:33 följande:

Låter väldigt mycket som urinvägsinfektion. Ibland visar testerna inget om urinen är för utspädd. När du lämnade test, tog du morgonurin då som du "sparat" hela natten? Nästa gång du ringer VC se till att du har med dig urin istället för att lämna provet på plats.

Du kan kissa i en väl urdiskad burk, ställ den sen i kylen. Läter äckligt jag vet, men det funkar bäst :)

Det var exakt så jag gjorde sist...
  • EveBabez

Jag läste nyss att man kan få problem med blåsan och att kisa ifall man använder vibrator för mycket.

Någon annan som varit med om detta???

• SofieJ
    EveBabez skrev 2018-01-08 22:26:09 följande:

Det var exakt så jag gjorde sist...

Typiskt :(
  • SofieJ
    EveBabez skrev 2018-01-08 22:27:26 följande:

Jag läste nyss att man kan få problem med blåsan och att kisa ifall man använder vibrator för mycket.

Någon annan som varit med om detta???

Bara om jag haft urinvägsinfektion, då blir det alltid mycket värre om jag onanerar eller har sex.
  • Linila

Hur har det gått för dig? Jag har samma känsla av att vara konstant kissnödig nu sedan 6-7 veckor. Jag håller på att bli tokig. Inga prover eller undersökningar visar nåt fel.

Själva känslan påminner om kissnödighetskänslan efter en orgasm, då bäckenbotten dragit ihop sig för att sedan slappna av. Orgasm gör det hela så mycket värre så sexlivet står på stand by just nu...

Jag orkar inte gå runt och ha det så här!

Svar på tråden Konstant kissnödig känsla!