Inlägg från: Noname00 |Visa alla inlägg
  • Noname00

    Farmen 2018

    Deceree1 skrev 2018-02-21 19:15:32 följande:
    Men tänk att vuxna människor kan vara sådana?! Det är helt ofattbart för mig. Dom är ju utstuderat, planerat elaka. Alexandra är riktigt otäck. O värre verkar hon bli. Det vore fruktansvärt om hon skulle vinna allt. Katastrof.
    Katastrof för vem?
    Ja vuxna människor kan vara så, är lite förvånad över att du är förvånad sådant sker varje dag på arbetsplatser.
    Farmen är dock en dokusåpa där det ska vara drama och intriger, inte ett scoutläger eller Mandelmans gård.
  • Noname00
    Johannus skrev 2018-02-21 20:01:16 följande:
    Helt  klart finns det viktigare saker som polisen ska göra i dagens Sverige. Men det var ok av Kirisi att göra en anmälan?

    Förstår att du gillar det elaka gänget bättre än det som jobbar som t.ex Dee.
    Vart skrev jag att jag gillar det elaka gänget?
    Du pratar som om Dee vore någon altartavla i guld.
    Tycker du att Dee ska polisanmälas för djurplågeri?
  • Noname00
    Johannus skrev 2018-02-21 21:15:15 följande:
    I undertonen på ditt inlägg så lät det som att det elaka gänget får göra som dem vill för det är ju bara en dokusåpa.

    Nej Dee är inte en altartavla i guld för mig, men menar att ingen ska mobba någon i programmet. Om det är någon som jag vill ska vinna så är det Pawel eller Robert.

    Varför skulle Dee anmälas för djurplågeri?  Har inte sett henne vara hemsk mot djuren.
    Du såg inte hur hon bar kalkonen, samtidigt som hon ströp den runt halsen så den inte fick någon luft, otroligt skallskadat förstår att Gutta reagerade.
    Djur är inget man kastar runt även om dom ska slaktas,
  • Noname00
    Deceree1 skrev 2018-02-21 21:18:49 följande: