• Äldre 13 Jan 11:39
    9073 visningar
    21 svar
    21
    9073

    Appar som saknas!

    Jag går en kurs i att skapa appar. Vill gärna ha förslag på nya appar som skulle behövas. Enkla eller avancerade spelar ingen roll. Jag kommer inte dela med mig av intäkterna.

  • Svar på tråden Appar som saknas!
  • Caramb­olan
    Äldre 13 Jan 12:25
    #1
    +1

    Jag vill ha en app som sparar nummer i en temporär kontaktlista och sedan raderar dem automatiskt efter en viss tid.

  • Äldre 13 Jan 12:28
    #2
    +1

    Jag vill ha en "solens upp och nedgång" - app


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Äldre 13 Jan 13:04
    #3
    +1
    Caramb­olan det blir alltså som en kontakter app fast med radering av kontakter efter en viss tid? 
  • Äldre 13 Jan 13:05
    #4
    +1

    riboflavin . Borde vara mycket lätt att göra. Hör av mig när den finns på Google play. Jag kommer inte kunna göra appar till Iphone på ett bra tag i alla fall.

  • Äldre 13 Jan 13:11
    #5
    +1
    riboflavin skrev 2018-01-13 12:28:05 följande:

    Jag vill ha en "solens upp och nedgång" - app


    Finns redan.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Äldre 13 Jan 13:13
    #6
    +1

    Jag saknar en app, och det här blir avancerat, där man kan förvara recept och göra en inköpslista, med priser. Ok, det finns. MEN.... jag önskar att inköpslistan automatiskt omvandlar ingredienserna till "inköpsvolym", och inte bara lägger till, du vet, 1 dl socker, 2 dl mjöl, 1 tsk vanilj, bla, bla, bla. för det går ju inte att köpa.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Äldre 13 Jan 13:14
    #7
    +1

    Tack för info Aniiee. Slapp man göra en onödig variant.

  • Äldre 13 Jan 13:18
    #8
    +1
    Tack för din idé Aniiee. Receptappar är nog intressant för många.
  • Äldre 13 Jan 13:37
    #9
    Aniiee skrev 2018-01-13 13:11:06 följande:

    Finns redan.


    Se där, letade förgäves för ungefär ett år sedan efter en svensk version. "Solen" är dock ganska plottrig, och tyvärr riktigt ful rent estetiskt. Att man inte heller kan söka på specifika datum utan bara använda scroll är irriterande. Det finns god utvecklingspotential.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Äldre 13 Jan 14:01
    #10
    +1
    riboflavin skrev 2018-01-13 13:37:35 följande:
    Se där, letade förgäves för ungefär ett år sedan efter en svensk version. "Solen" är dock ganska plottrig, och tyvärr riktigt ful rent estetiskt. Att man inte heller kan söka på specifika datum utan bara använda scroll är irriterande. Det finns god utvecklingspotential.
    Jag har LunaSolCal, både appen och widget, och gillar den. Kolla in den istället.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
Svar på tråden Appar som saknas!