• Anonym (TS)

Kan man ligga med en kompis?

Min kompis kommentera för mig här om dagen att en av mina killkompisar aldrig varit min vän då jag haft sex med honom. Vi har känt varandra i 8 år och haft sex 4 gånger under den tiden med honom. Jag ser inte honom i första hand som ett ligg utan en av mina närmaste vänner.

• Svar på tråden Kan man ligga med en kompis?
  • Aliyah

Jag kan säga för min del att jag skulle bli äcklad av att ha sex med mina -bara kompisar- då dem är som bröder för mig. De killar jag umgås med och faktiskt har haft sex med några gånger har jag inte samma relation med.

Tex de killar som jag ser som riktiga vänner (aldrig haft sex med) får se mig gråta, rapa, vara osminkad, etc. Så gör jag inte med den andra kategorin

• Anonym (olivia)

Det är väl olika... Jag kan inte ha sex med en kompis. Någon jag har kommit så långt med att jag går i säng med denne är inte bara en kompis.

• Anonym (Aldrig)

Skulle aldrig ha sex med en kompis..tycket det är suspekt och skulle kännas mycket äckligt och märkligt. Har aldrig varit tänd på någon vän, det är just därför jag kunnat visa alla mina sidor. Sex hör inte till vänskap som jag ser det, vore nästan som att ha sex med sina syskon. fyyy!!

• Anonym (Aldrig)
    Anonym (Aldrig) skrev 2018-01-14 01:24:58 följande:

Skulle aldrig ha sex med en kompis..tycket det är suspekt och skulle kännas mycket äckligt och märkligt. Har aldrig varit tänd på någon vän, det är just därför jag kunnat visa alla mina sidor. Sex hör inte till vänskap som jag ser det, vore nästan som att ha sex med sina syskon. fyyy!!

Fast ibland kan man ju inleda med sex med en person som det sedan inte klickar med och de istället blir goda vänner. Men då slutat vi ligga så klart!
  • Pentra

Självklart så kan man hamna i den typen av relation att man har sex med en kompis/vän. Det är ju en sådan person som man kallar 'vän med förmåner'. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• DeathByPickles

Vissa vänner - absolut! Andra vänner - nope. Men jag tycker inte alls att det ena utesluter det andra. 

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Kan man ligga med en kompis?