Smiska på rumpan!
Vill du ge smisk?
När vill du ge smisk?
Hur vill du ge smisk?
Vill du ge smisk?
När vill du ge smisk?
Hur vill du ge smisk?
Jag vet inte riktigt, jag har nog inte rätt typ av personlighet för att kunna smiska någon. Dessutom så har min fru nog inte rätt personlighet för att ta emot smisk. Det skulle kännas väldigt konstigt för oss båda om vi försökte.
Jag tycker dock om att titta på smiskfilmer, gärna natursmisk eller hårda sådana. Det är dock något som jag gör på egen hand.
Jag gillar smisk. lätt och mjukt. Inte hårt så det gör ont. Jag lad mig över benen på min man och bad honom smiska. Han var dock ovillig och tafatt. Det var inget vidare så jag får vara utan.
Jag vet inte riktigt, jag har nog inte rätt typ av personlighet för att kunna smiska någon. Dessutom så har min fru nog inte rätt personlighet för att ta emot smisk. Det skulle kännas väldigt konstigt för oss båda om vi försökte.
Jag tycker dock om att titta på smiskfilmer, gärna natursmisk eller hårda sådana. Det är dock något som jag gör på egen hand.
Jag gillar smisk. lätt och mjukt. Inte hårt så det gör ont. Jag lad mig över benen på min man och bad honom smiska. Han var dock ovillig och tafatt. Det var inget vidare så jag får vara utan.
Lätt vill jag de! Dock lite svårt när man inte ha någon närhet. Hade absolut gett kvinnan smisk om hon är olydig.
Har hon varit olydig får hon lägga sig över mitt knä så blir det smisk på bara rumpan tills hon kommer på bättre tankar.
Både ger och tar emot smisk med stor förtjusning. Vill dock göra klart det inte på något sätt har med uppfostran att gör. När jag leker med med olika former av BDSM är alla former utlevnad en belöning och inte en bestraffning.
Blir rätt märkligt att försöka bestraffa en masochist med något som han / hon gillar.
Uppvärmningen är nästan alltid handsmisk för att värma upp och känna in, går sedan oftast över till någon eller några former av redskap där mina favoriter är floggers och rotting. Har på senare tid lärt mig att älska Florentinsk flogging både som givare och mottagare.
Ger flickvännen gärna smisk på bara stjärten.
Älskar att lägga henne över knät och smiska henne länge med handflatan. Skulle gärna prova smiska med björkris men det vågar hon inte. Tårarna sprutar redan med handsmisk.
Älskar att lägga henne över knät och smiska henne länge med handflatan. Skulle gärna prova smiska med björkris men det vågar hon inte. Tårarna sprutar redan med handsmisk.
Ja, skönt. Lägger henne över knäet ibland med ståndet mellan hennes lår, längst upp. Jag smiskar och hon gnider sig mot mig.
Men efter ett tag vill hon inte mer, det får inte göra för ont. Och jag vill gärna prata strängt med henne, men det tar hon inte emot så bra. Man kan ju inte få allt...