• Klarakossa

18 år med 23 årig pojkvän som inte vill städa

Wow en 23 åring som inte klarar av att städa och käftar emot, min man skulle aldrig ha talat sådär till mina föräldrar när vi träffades. jag var då 15 han var 22. Han har alltid varit respektfull och åtlytt mina föräldrar nu tillbringande vi mest tid hemma hos honom då han självfallet hade både jobb och bostad

Tillåter seriöst din man att hans dotter träffar nån uteliggare som är otrevlig och trots att han är 23 och vuxen inte har ett eget hem dom kan vara i?

Inte acceptabelt sätt ner foten rejält och kanske överväga vad din man är för typ som låter nåt socialfall dejta hans dotter ,det där skulle aldrig fått föregå i mitt hem

• Klarakossa
    Celaena skrev 2018-01-14 22:39:37 följande:

Finns inte en chans att jag hade stannat en jävla sekund hos en karl som kallar mina barn dumma i huvudet. Aldrig. Hade inte gett honom en enda chans en gång.
    Maken till ouppfostrad dotter och pojkvännen ska man inte ens tala om, man kan fråga sig vad han fått för uppfostran om han fått någon alls!

Exakt hade det där skett i mitt hem hade karl fjanten ungen plus pojkvännen fått spendera natten ute i hundgården

Karlar är som hundar dom mår bra av regler och gränser, annars blir dom oroliga och ställer till med dumheter. Man får visa vem som bestämmer om man vill ha harmoni i sitt hem ,förstår mig inte på kvinnor som beteer sig som dörrmattor
Svar på tråden 18 år med 23 årig pojkvän som inte vill städa