• Ulla B

    Lesbisk äldre

    Jag har träffat en grannfru några gånger. Vi har plötsligt börjat onanera tillsammans men inget mer. Jag tänkte höra om det finns någon som haft tjejsex och vad man ska tänka på. Vad är skönt och vad ska man inte göra. Vi är bägge pensionärer. Tacksam för svar. Undrar mycket över nästa steg.

  • Svar på tråden Lesbisk äldre
  • Anonym (gg)

    Det kan bara ni två avgöra. Titta på porrfilmer med lebbar så få ni ideér.

  • Anonym (Kvinna32)

    Jag tycker inte man behöver tänka på så mycket. Till en början vill man bara utforska varandra, klämma och känna och lukta och smaka. Sen senare kan man börja introducera leksaker etc om man vill det. Men det är ljuvligt att bara vara två kvinnor i närhet.

  • Ulla B

    Hej! Är så dålig med porrfilmer och sånt. De visar kanske inte det fina utan bara hård sex? Tack ändå

  • Anonym (Kvinna32)
    Ulla B skrev 2018-01-15 09:35:07 följande:

    Hej! Är så dålig med porrfilmer och sånt. De visar kanske inte det fina utan bara hård sex? Tack ändå


    Sök på passion, eller sensual lesbian. Dom är mer verklighetstrogna tycker jag :) Samma med amatör. Då får man ju se två riktiga kvinnor och föga skådespeleri :)
  • HerreGudiMellerud

    När jag brukade ha sex med män (jag är man) så brukade jag helt enkelt bara försöka tänka på vad jag själv gillade och har då aldrig hört någon som klagat på det.
    Sen är det väl precis som det mesta med sex att bara testa sig fram.
    Porr verkar dock inte som någon höjdar ide om man vill ha insperation, om ni nu inte tänder på sånt som brukar förekomma i den världen.

    Lycka till i alla fall!

  • Ulla B
    HerreGudiMellerud skrev 2018-01-15 10:53:12 följande:

    När jag brukade ha sex med män (jag är man) så brukade jag helt enkelt bara försöka tänka på vad jag själv gillade och har då aldrig hört någon som klagat på det.
    Sen är det väl precis som det mesta med sex att bara testa sig fram.
    Porr verkar dock inte som någon höjdar ide om man vill ha insperation, om ni nu inte tänder på sånt som brukar förekomma i den världen.

    Lycka till i alla fall!


    Ja det var ett bra råd , tack. Porr tilltalar ibland när man är på det humöret men dålig hitta sånt. Vi får testa oss fram när nästa gång blir.
  • HerreGudiMellerud
    Ulla B skrev 2018-01-15 11:03:46 följande:
    Ja det var ett bra råd , tack. Porr tilltalar ibland när man är på det humöret men dålig hitta sånt. Vi får testa oss fram när nästa gång blir.
    Kul ändå att höra att kvinnor även uppåt i åldrarna får till det med andra äldre kvinnor! 

    Lycka till i alla fall och hoppas du berättar hur det går! 
  • Ulla B
    HerreGudiMellerud skrev 2018-01-15 11:09:16 följande:
    Kul ändå att höra att kvinnor även uppåt i åldrarna får till det med andra äldre kvinnor! 

    Lycka till i alla fall och hoppas du berättar hur det går! 
    Jag lovar. Tack. Pratade precis med henne och vi ska ses någon kväll i veckan. Pirrig redan nu.
  • HerreGudiMellerud
    Ulla B skrev 2018-01-15 11:11:02 följande:
    Jag lovar. Tack. Pratade precis med henne och vi ska ses någon kväll i veckan. Pirrig redan nu.
    Bästa känslan det där pirret innan man ska träffa någon för lite snusk! :D
  • Ulla B
    HerreGudiMellerud skrev 2018-01-15 11:17:43 följande:
    Bästa känslan det där pirret innan man ska träffa någon för lite snusk! :D
    Ja verkligen. Men vet ju inte om det blir något mer snusk eller bara som förra gången eller inte alls eller mycket mer.
Svar på tråden Lesbisk äldre