• Ulla B

Lesbisk äldre

Jag har träffat en grannfru några gånger. Vi har plötsligt börjat onanera tillsammans men inget mer. Jag tänkte höra om det finns någon som haft tjejsex och vad man ska tänka på. Vad är skönt och vad ska man inte göra. Vi är bägge pensionärer. Tacksam för svar. Undrar mycket över nästa steg.

• Svar på tråden Lesbisk äldre
  • Ulla B

Hej! Är så dålig med porrfilmer och sånt. De visar kanske inte det fina utan bara hård sex? Tack ändå

• Ulla B
    HerreGudiMellerud skrev 2018-01-15 10:53:12 följande:

När jag brukade ha sex med män (jag är man) så brukade jag helt enkelt bara försöka tänka på vad jag själv gillade och har då aldrig hört någon som klagat på det.
    Sen är det väl precis som det mesta med sex att bara testa sig fram.
    Porr verkar dock inte som någon höjdar ide om man vill ha insperation, om ni nu inte tänder på sånt som brukar förekomma i den världen.

Lycka till i alla fall!

Ja det var ett bra råd , tack. Porr tilltalar ibland när man är på det humöret men dålig hitta sånt. Vi får testa oss fram när nästa gång blir.
  • Ulla B
    HerreGudiMellerud skrev 2018-01-15 11:09:16 följande:
    Kul ändå att höra att kvinnor även uppåt i åldrarna får till det med andra äldre kvinnor! 

Lycka till i alla fall och hoppas du berättar hur det går! 
    Jag lovar. Tack. Pratade precis med henne och vi ska ses någon kväll i veckan. Pirrig redan nu.
  • Ulla B
    HerreGudiMellerud skrev 2018-01-15 11:17:43 följande:
    Bästa känslan det där pirret innan man ska träffa någon för lite snusk! :D
    Ja verkligen. Men vet ju inte om det blir något mer snusk eller bara som förra gången eller inte alls eller mycket mer.
  • Ulla B
    HerreGudiMellerud skrev 2018-01-15 11:39:53 följande:

Kan inte låta bli att undra hur ni träffades egentligen? och kom på hela den här onanera gemensamt biten? :)

Jag kan berätta litet. Men ska jag skicka direkt till dig då?
  • Ulla B
    HerreGudiMellerud skrev 2018-01-15 11:49:07 följande:
    Gör gärna det :)
    Jag kan inte trycka på din sida för det är privat eller något
  • Ulla B
    HerreGudiMellerud skrev 2018-01-15 12:02:44 följande:
    Sådär... var tydligen tvungen att kryssa för någon ruta ang medlemsbrev..
    Det fungerar inte nu heller
  • Ulla B

Vi har träffats och vi onanerar tillsammans. Det är så mysigt

• Ulla B

Så härligt onanera och mysa tillsammans med någon man tycker om. Vi har utforskat varandra och bara vi två som vet.

• Ulla B

Vi onanerar och myser varannan dag ungefär. Det är så härligt och lite förbjudet

Svar på tråden Lesbisk äldre