• Äldre 17 Jan 12:45
    2075 visningar
    0 svar
    0
    2075

    Vill ha tillbaka min familj.

    Hej! Jag befinner mig i en kris. Mitt ex som är mamman till våran dotter lämnade mig för ca 8 månader sedan. Anledningen var för att hon tappat känslorna och inte såg någon meningen längre. Då hade vi varit tillsammans i nästan 3 år och förlovad i två år.Detta kom utan för varningen och månaden innan när jag fyllde år så lät det annat. Detta tog väldigt hårt på mig för vill har alltid varit på samma nivå vad vi vill med livet med varandra. Jag var varit mina känslor så jag försökte hålla ihop då jag tyckte vi var mer värda och familjen. Hon böev osäker över en dag, hon ville fortsätta sedan två timmar senare ville hon inte. Några månader innan hade vi precis kommit i från två helt onödiga problem som jag tycker och hade jag bestämt hade vi aldrig haft dom att tjafssa över. Ena problemet var att jag har en tjejpolare som jag känt flera år innan jag och exet träffadessom jag pratade med då och då, bara allmänt men ändå till slut så ställde exet ett ultimatum att antigen hon eller så skulle vi flytta ifrån varandra, jag försökte prata med henne sa tex, att jag vill vara med dig alltså exet lika mycket ändå men hon mådde bara dåligt av någon anledning över det. Och det andra var att efter jag ledsna och tänkte flytta ut och sitrv av mig från vårat gemensam hyreskontrakt för hon var på mig så mycket om just det så sa vi till varandra att vi skulle satsa hel hjärtat men då ville hon stå själv på kontraktet för det var ju bara ett papper sa hon. Skulle jag inte sluta tjata så kunde jag flytta sa hon. Hur som, vi kom ifrån det där Och allt var bra, tills den kvällen. Hon vela att jag skulle flytta så fort som möjligt. Jag flytta mot min vilja. Jag har försökt så mycket då jag haft extremt tålamod men jag älskar henne och hon känns rätt för mig allt annat känns bara fel. Hon kom tilbaka en sväng till för ett tag sedan och då höll jag på med en annan, men jag hade egentligen inte släppt exet, så när hon visa intresse så kunde jag inte stå emot och vi umgicks flitigt under några veckor, gjorde allt, och som familj. Jag var glad mådde bra och det kändes som det gick framåt, men sedan efter vi hade varit ut en gång självatt också gick det ett litet tag så märkte jag att hon backa igen, jag undra varför och då sa hon att hon känt efter men det känns inget speciellt. Sedan hade hon fått kontakt med någon kille som hon har börjat träffat nu påstår hon. Så samtidigt som det känns som hon gav chansen som hon sa så känns det samtidigt som hon hade mig till hon fick nån annan. Jag backade tio steg könslomässigt. Men saken är att jag älskar henne och vill ha min familj tillbaka. Har ni några kloka tips? Jag kan inte släppa henne heller och hoppas varje dag hon ska vilja på riktigt.

Svar på tråden Vill ha tillbaka min familj.