Lång historia kort, okej att läsa sin partners sms?
Min mobil hade gått sönder och hade beställt en ny, insåg på morgonen att jag var tvungen att ha en mobil för att ta emot sms aviseringen som behövs för att hämta ut paketet så letade reda på mitt partners gamla mobil för att kunna få aviseringen. När jag går in på sms får jag syn på ett namn på en tjej som han har sagt till mig att han inte känner utan bara vet vem det är. Så ja dum som jag är kunde jag inte låta bli att läsa. Och jag ångrar mig. Han har flörtat och skrivit att hon är världens sötaste, att de måste ses och att han önskar hon vore hos honom så han kunde krama och så på henne. Och jag kollade datumet, det är skrivit under vårat förhållande. Precis när vi fick reda på att vi skulle ha barn typ.
Vet att jag skrivit jätte rörigt men hoppas det är förståeligt ändå. Tillsaken hör väl också att jag vet att han legat med en annan under tiden vi dejtade, innan vi blev officiella liksom. Och har även hört att han flörtat med massa andra men har inte trott på det FÖRENS nu. Vad ska jag göra? Vad ska jag säga? Har flyttat och lämnat allt för honom är så sårad.