• Maj88

Kan humöret bara gå över på bim?

Jag har nyss plussat. Har haft humörsvängningar fram till igår då de släppte som de brukar när mensen kommer. Borde inte humöret fortsätta vara risigt om man blir gravid? Eller är det nåt annat som tar över?

Vågar inte riktigt tro på detta.

• Svar på tråden Kan humöret bara gå över på bim?
  • Tussan94

Är väl olika för alla, vissa har inga problem med humöret medans andra har jätte problem...

Om du känner dig osäker kan du ju alltid ta ett nytt test om några dagar o se om det är starkare eller svagare :)

• Maj88
    Tussan94 skrev 2018-01-19 09:13:54 följande:

Är väl olika för alla, vissa har inga problem med humöret medans andra har jätte problem...

Om du känner dig osäker kan du ju alltid ta ett nytt test om några dagar o se om det är starkare eller svagare :)

Tack! Ja, så konstigt att det släppte just nu när jag plussade. Hade inte tyckt det var så konstigt om jag efter ÄL inte heller haft humör. Men absolut, får testa igen! Har ett digitaltest clearblue där det tydligt imorse stod "gravid 1-2". Får testa om några dar igen.
  • Tussan94

Går väl mycket fram o tillbaka med, om tre dagar kanske du blir som ett monster :p

Är inte gravid själv än men har alla symptomen o skulle vänta tills på måndag innan jag tog ett test till så håller tummarna för ett plus :)

• Maj88
    Tussan94 skrev 2018-01-19 09:32:19 följande:

Går väl mycket fram o tillbaka med, om tre dagar kanske du blir som ett monster :p

Är inte gravid själv än men har alla symptomen o skulle vänta tills på måndag innan jag tog ett test till så håller tummarna för ett plus :)

Ja så kan det ju vara haha!

Håller tummarna för dig att det blir plus på måndag!
Svar på tråden Kan humöret bara gå över på bim?