• Djj66

Aggressionsproblem

D va väldigt tråkigt d som du har skrivet att allting verkar har hänt dig på en gång,,,du kan tyvärr inte hjälpa henne ,,för du kan inte ändra på hennes beteende,,,där i mot du själv behöver hjälp med att besöka en psykolog för att du behöver att prata om erans förhållande ,,,och få lite korrekta tips och råd,,,personligen tycker jag att ni har tappat totalt respekten för varandra ,,så d e ingen i d att stanna i en sån relation,,,d e d enda som kan hålla er i hopp e bara kärlek och respekt ,och d fattas i erans relation

• Djj66

Det hjälper inte ,,,dem har tappat kärlek och respekten för varandra,,,han måste lämna henne

• Djj66
    Envisman skrev 2018-01-20 04:00:25 följande:

Ff: Tack för svaren, men jag få inte ens henne att lyssna och försöka.. Jag vill veta vad jag kan göra för att hjälpa henne förstå sina egna problem.. Och när hon är medveten om det så kan vi ta itu med våra... 

Det enda jag vill är att hon mår bra, även om det slutar med att vi faktiskt går skilda vägar tillslut.. Men får jag henne att må bra och inse sina problem så har jag en känsla av att våra problem kommer lösa sig mer eller mindre automatiskt.. 

D hjälper inte ,,,du bara ödslar din tid och energi i onödan,,,på en person som du tror att hon kan ändra på sig , såna typer av kvinnor kommer dem aldrig att erkänna på att dem har fel,,,men har du suttit och funderat på kanske hon e kär i någon annan,,så det kan vara därför hon behandlar dig så illa ,,så att du ger upp och lämna henne utan att hon får dålig samvete,,
Svar på tråden Aggressionsproblem