Inlägg från: Anonym (Me like!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Me like!)

Sex utomhus

Knullat på några badstränder, både ensamma och inte. På väg hem från bussen och blivit avsugen i bilen. Bröstknullat ett par kvinnor utomhus. Påbbörjat i hissen på vägen hem och gjort klart på hallmattan . Knullat på tomten med ett antal olika kvinnor.
    En klar favorit är när jag satte på min nuvarande särbo framifrån och bakifrån på altanbordet. Rått och primitivt och väldigt skönt för oss båda

• Anonym (Me like!)

Trodde jag skulle bli avrunkad/avsugen på en ö under en båtutflykt.
    Var så kåt att det gjorde ont men då kom någon nyfiken gubbjävel i kanot och glodde så min dåvarande ville inte forstsätta
    Annars hade det verkligen blivit åka av på en klippa i solen :)

• Anonym (Me like!)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-02-20 21:00:01 följande:

Haft sex på en parkering
    Sex på skolans tak
    Sex på en brygga
    Sex på tomten
    Sex i skogen
    Sex i vattnet

Blivit påkommen en hel del ggr.

Visst är det lite spännande??
  • Anonym (Me like!)

Hade chansen på Sörmlandslendens högsta punkt. 
    Föreslog bakifrån mot räcket på utkikstornet och - hon bakade inte.
    Helt klart kvar att bocka av, haha

• Anonym (Me like!)
    Anonym (Badet) skrev 2023-02-20 21:28:06 följande:

Vad menar du hur långt vågade ni gå?

ja jag har haft sex utomhus och från början till slut.

Bakifrån med badlakan och man tror att ingen ser eller märker.... Vi pratade aldrig om vad hon tyckte men - jag minns det ännu.
  • Anonym (Me like!)

Sex i bil är totalt värdelöst, haha. Fått både handjobb och avsugning i bil men bra var det fan inteTungan ute
    Badstrand, olika öar i skärgården, i en båt mitt på en spegelblank fjärd, i hissen och på balkongen - sånt funkar men  i bil....... värdelöst enligt mig.

• Anonym (Me like!)
    Anonym (Oh ja!) skrev 2023-03-30 21:47:06 följande:
    Ja, det kanske inte är det bästa men man får ju vara lite smidig. Den senaste veckan har jag haft det två gånger. Några blåmärken har det blivit men över lag var det sköna upplevelser ändå och tillfredsställande för oss båda. 
    Hade bil eller filt som alternativ, vi valde filt. Fett misstag, vi hade hamnat mitt i en myrstig. Pissmyror dessutom ... lite svårt att koncentrera sig på det man skulle MEN slutade i happy ending med den största fontänorgasm jag någonsin sett.
    Kliade en del efteråt men det var det värtTyst
  • Anonym (Me like!)
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 19:32:16 följande:
    Sluta snacka skit själv. Jag säger bara som det är. Och håller du på med sånt utomhus så är risken större att folk ser och då är det ett ofredande. 
    Jag har vid ett antal tillfällen haft umgänge på min insynsskyddade tomt vilket inte stört någon. Om ... de inte skulle klättrat upp på insynsskyddet och därefter vikt undan vildvinet för att kunna få sig en titt.
    I det fallet hade det snarare varit fråga om olaga intrång från vederbörande kan jag tycka.
    Utomhus behöver inte betyda "på allmän plats" Och allmän plats behöver inte vara bland folk. Man kan sköta det snyggt!
  • Anonym (Me like!)
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 20:11:15 följande:

Din tomt tillhör hemmet och är ingen offentlig plats. Dock så bör man mycket riktigt förse även denna med nåt slags blockering för insyn.

Själv förstår jag mig inte på folk som går igång på sånt där. Hade aldrig gått med på detta för egen del då det endast gett upphov till stress. 

Att ständigt ha i bakhuvudet att någon kan få syn på det hela är bara avtändande och stressande. Men så har jag heller inget knasigt intresse för exhibitionism eller liknande sexuella störningar. Sånt är för desperata typer med låg självbild.

Antar att du vill förmedla att du är någon som kan tänkas hasa upp nattsärken då det ska alstras avkomma. Detta naturligtvis under täcket i fullt mörker.
    Jag och de kvinnor jag varit tillsammans med har haft berikande samliv, oftast hemma men också ute.I alla fall med fem av dem i olika miljöer, från tomt till badstrand via hiss och bil.
    Skött det snyggt och aldrig blivit ertappade. Eller om så vore så har "fluktaren" skött det diskret och bara gått därifrån.
  • Anonym (Me like!)
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 20:33:54 följande:

Nej, det där är bara ditt eget onyanserade, svartvita tankesätt som spökar.

Det går alldeles utmärkt att vara sexpositiv utan att blanda in främmande människor som inte har med det hela att göra. Kallas hänsyn och vanligt folkvett. Det är inte hänsynsfullt att göra såna privata akter på offentliga platser, vilket badstränder är. 

Och hissen? Riktigt dumt. Tänk om ex. ett barn eller en barnfamilj hade råkat se er? Sjukt beteende som sagt.

Jag är långt ifrån en svartvit person vilket också bevisas av att jag kan tänka mig umgänge även utomhus.Jag har inget syfte att provocera eller synas i detta läge.
    Dessutom har jag noterat att graden av upphetsning varit väldigt hög hos inblandade kvinnor. 
    I hissen var ett tillfälle på väg hem från krogen vid ca 02. 00 då de flesta barn ligger nerbäddade sedan länge - även på en lördag.
    En missad chans var Sörmlands högsta punkt, ett utsiktstorn på ett berg i Kolmården. Hade det kommit någon så hade det hörts i trappan och vi hade hunnit rätta till klädseln utan problem.
    Nämnde möjligheten när vi kom hem och det visade sig att hon varit totalt "spelklar" på bakifrån mot räcket.
    Vilken utsikt vi hade haft!!!
  • Anonym (Me like!)
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 20:56:27 följande:
    Fortfarande ofräscht. Sen så tycker vi olika om vad som är sexigt. Du verkar mer intresserad av byggnader och naturmiljöer vilket jag finner helt meningslöst då jag hellre skulle fokusera på min partner och umgänget i sig. Det som faktiskt handlar om sex.
    På vilket vis är jag inriktad på byggnader och miljöer?
    Dessutom är det inte bara jag som initierat sex på andra ställen än sovrummet.
    Jag har ett flertal gånger hängt på min kvinna u dessa lägen.
    Även kvinnor har önskningar och fantasier - tro det om du kan.
  • Anonym (Me like!)

På somliga kan man stoppa upp en bit grillkol i röven och ha en färdig diamant på en kvart ...

• Anonym (Me like!)

Saknar sex utomhus ... också.
    Om så bara på tomten faktiskt.
    Har inte med just sex att göra utan att man bara ,,, inte kan låta bli.

• Anonym (Me like!)
    Anonym (Muf) skrev 2025-08-20 20:46:23 följande:

Det konstigaste stället jag haft sex på var högst upp i ett hopptorn..
    Vi var väldigt kåta ofta jag och han jag var med?.Har haft sex utomhus i skogen också, inte så värst bekvämt tyckte jag?.

Hmmm, har en kompis som var med om just detta - sex i ett hopptorn.
    Men, på vägen hem (på moppe) fick han pungvred och blev visst hämtad med ambulans.
    De är fortfarande både tillsammans och gifta, vilket inte har med pungvredet att göra....
Svar på tråden Sex utomhus