Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 20:33:54 följande:
Nej, det där är bara ditt eget onyanserade, svartvita tankesätt som spökar.
Det går alldeles utmärkt att vara sexpositiv utan att blanda in främmande människor som inte har med det hela att göra. Kallas hänsyn och vanligt folkvett. Det är inte hänsynsfullt att göra såna privata akter på offentliga platser, vilket badstränder är.
Och hissen? Riktigt dumt. Tänk om ex. ett barn eller en barnfamilj hade råkat se er? Sjukt beteende som sagt.
Jag är långt ifrån en svartvit person vilket också bevisas av att jag kan tänka mig umgänge även utomhus.Jag har inget syfte att provocera eller synas i detta läge.
Dessutom har jag noterat att graden av upphetsning varit väldigt hög hos inblandade kvinnor.
I hissen var ett tillfälle på väg hem från krogen vid ca 02. 00 då de flesta barn ligger nerbäddade sedan länge - även på en lördag.
En missad chans var Sörmlands högsta punkt, ett utsiktstorn på ett berg i Kolmården. Hade det kommit någon så hade det hörts i trappan och vi hade hunnit rätta till klädseln utan problem.
Nämnde möjligheten när vi kom hem och det visade sig att hon varit totalt "spelklar" på bakifrån mot räcket.
Vilken utsikt vi hade haft!!!