• monstretmonster

Oförskämd tjej på Ica ! Kontakta chefen ??!

Ja var på Ica i förrgår . De var en mkt otrevlig blond störig tjej där som börja klaga på att ja inte la tillbaka risgrynsgröt korven i kylen ?!! Då ja sa va e ditt problem ! Då de inte angår henne över huvudtaget enligt mej,, så började hon gå iväg o ignorera mej o då blev jag irriterad så gick ikapp henne o drog tag i hennes arm . Då börja hon skrika o drog igång ett riktigt bråk . Sluta me att ja drog henne i håret o sen gick ja. Har sett henne sen dess o de blir alltid massa glåpord ,, känner mej förföljd . Kan man prata med chefen ?

• Svar på tråden Oförskämd tjej på Ica ! Kontakta chefen ??!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Tsss) skrev 2018-01-21 19:40:43 följande:
    Ännu en instabil ovan.
    Inlägg 39 är satir.
  • Anonym (Ajja)

Är det någon som inte borde vistas i Ica-affären så är det du. Varor du lägger på fel plats kan lätt förstöras, så ica-affären måste ta ett högre pris på andra varor för att täcka upp för denna förlust du orsakat. Hoppas du verkligen inte tillhör min Ica-affär.

• Anonym (Leeloo)

Riiiight. Tvivlar på att detta skulle ha hänt. Och om det mot förmodan är sant har nog den andra tjejen polisanmält dig för misshandel och du hade blivit portad från Ica för att misshandla andra kunder som försöker få dig att lägga tillbaka saker du tog dem på.

• Aniiee
    monstretmonster skrev 2018-01-21 19:33:08 följande:
    Så du sitter o googlar mej ? Har aldrig skrivet att han åt upp min mat .
    Det behövs inte, jag har bra minne. Och, jo, i den tråden åt han upp din mat med han satt och rökte i köket med eran mindre-än-fem-månaders bäbbe.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Aniiee skrev 2018-01-21 19:52:12 följande:
    Det behövs inte, jag har bra minne. Och, jo, i den tråden åt han upp din mat med han satt och rökte i köket med eran mindre-än-fem-månaders bäbbe.
    Ok, kanske inte i just den ordningen, men det var dessa saker din tråd handlade om.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • smulpaj01
    monstretmonster skrev 2018-01-21 19:33:08 följande:
    Så du sitter o googlar mej ? Har aldrig skrivet att han åt upp min mat .
    Han åt upp din specialmat av storkok som du gjort till dig själv pga alla dina allergier.
  • Mittiprick

Men öööööööörk vilken tragisk människa du är.

Hoppas, om detta nu ens hände i verkligheten och inte bara i ditt stackars huvud, att det kom med på övervakningsfilmen. I bästa fall bli du polisanmäld, portad och slipper se tjejen på hennes Ica.

Då kanske du får lite tid över att träffa dina föräldrar så dom kan uppfostra dig, för det har dom uppenbarligen inte gjort hittills.

Väx upp, lär dig att inte förstöra andras saker (tex som att lägga kylvaror där de inte hör hemma innan du betalt för dem) och sluuuuta för guds skull att föröka dig. Vi behöver inte fler av din sort.

Tells it the way it is.
  • Anonym (Ski)

Men herregud, uppenbar trolltråd...

• Anonym (JJ)
    Anonym (Ski) skrev 2018-01-21 20:18:24 följande:

Men herregud, uppenbar trolltråd...

No effing kidding! Gääääsp..
  • Thomas 3
    monstretmonster skrev 2018-01-21 19:32:24 följande:
    Det gör jag tyvärr inte .
    Börja handla på Konsum - där äger du butiken
Svar på tråden Oförskämd tjej på Ica ! Kontakta chefen ??!