Inlägg från: IcaTjejen34 |Visa alla inlägg
  • IcaTjejen34

Mannen är inte lika hård längre !

Min man som nyss fyllt 52 har precis samma problem, det jag kan rekommendera är att faktiskt doppa kuken i något pulverliknande medel t.ex: potatismjöl, bakpulver eller vetemjöl. Det kanske låter spritt språngande galet men dom pulveriserade partiklarna agerar som en slags uttorknings katalyst som medför att blodtillförseln till penisen ökar. Det behöver inte vara mycket mjöl men endast en tsk mjöl på ollonet kan medföra en utökad erektion. Jag och min man har använt detta knep i snart ett år och jag kan verkligen rekommendera detta även fast det känns lite obehagligt.

• IcaTjejen34
    Anonym (Hmm) skrev 2018-01-22 22:02:40 följande:

Obehagligt eller inte men ... lär ju kännas i alla fall ... doppa Göte i bakpulver??

Då lär man du få bussa om Musse efteråt .... om hon fortfarande lever ...

Sicket fölk dä finns ...

Om det funkar så vad är problemet? Lite balpulvet på penisen skadar ju inte så håll käften :)
  • IcaTjejen34
    Anonym (Vanligt) skrev 2018-01-23 13:07:20 följande:

Hålla käften? Om du nu är tjej (vilket jag inte alla tror) så borde du läsa på om hur fittan fungerar.

Bakpulver i fittan är farligt. Vaginan har en sur miljö för att skydda mot bakterier, bakpulver är basiskt vilket gör att fittan lättare är mottaglig för bakterier om den sura miljön rubbas!

Då är det ju bara att köra ner några droppar HCl / citronsaft i slidan för att neutralisera pH värdet dumskalle! Sluta försöka dumförklara mig ;)
  • IcaTjejen34
    Anonym (Vanligt) skrev 2018-01-23 13:07:20 följande:

Hålla käften? Om du nu är tjej (vilket jag inte alla tror) så borde du läsa på om hur fittan fungerar.

Bakpulver i fittan är farligt. Vaginan har en sur miljö för att skydda mot bakterier, bakpulver är basiskt vilket gör att fittan lättare är mottaglig för bakterier om den sura miljön rubbas!

Då är det ju bara att köra ner några droppar HCl / citronsaft i slidan för att neutralisera pH värdet dumskalle! Sluta försöka dumförklara mig ;)
  • IcaTjejen34
    Anonym (Hmm) skrev 2018-01-23 20:47:36 följande:
    Ingen behöver förklara att du är dum - det förstår vi nog ändå.
    Ta det bara lugnt ... andas och kolla över doseringen på dina piller. OK??
    MrHung skrev 2018-01-23 20:44:29 följande:
    hahaha
    Anonym (Vanligt) skrev 2018-01-23 18:51:12 följande:
    Bikarbonat och citronsaft i slidan?

Undrar vem som är dumskalle här...
    Till alla som hatar mig vill jag bara säga att jag har en överlägsen IQ, så jag tror jag vet vad jag håller på. Sluta ifrågasätta och låt en överlägsen individ i detta samfund bidra med lite alturism. Ni behöver inte bli irriterade för att jag är skarpsinnig. :)

Svar på tråden Mannen är inte lika hård längre !