Inlägg från: Anonym (Jag är WT!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag är WT!)

Vad är WT för er?

Jag är vad de flesta skulle kalla WT, inklusive jag själv. 35 år ung, ett barn på 17. För att vara riktigt WT borde jag ha fler, men jag tyckte att har man fått ett som 18åring så räcker det ändå. Att vara tidig kompenserar det låga antalet.

Handlar kläder på Gekås Ullared, röstar SD, sitter i kassan på matvarubutik, har en svanktatuering och ett par till tatueringar. Äter helst mat från närmsta korvkiosk, dricker helst red bull och har givetvis silikonbröst.

Är inte fet, fast det bara för att jag tränar varenda dag inte för att jag sköter kosten alls. Har inga skulder men har inga sparade pengar heller (eller lite har jag men det är till min dotters körkort, inte sparat som en buffert eller något annat vuxet). 

• Anonym (Jag är WT!)
    Anonym (Est) skrev 2018-01-24 16:02:54 följande:
    Du bestämmer såklart själv vad du vill kalla dig men jag tycker det är synd att du ska benämna dig själv med ett ord som betyder skräp. Du arbetar och försörjer dig och din dotter, själv dessutom, har inga skulder, betalar skatt, är opretentiös, handlar inte över dina tillgångar utan shoppar ansvarsfullt och ekonomiskt. Dessutom har du inte skaffat fler barn än vad du har tid för. Du tar hand om ditt utseende och hälsa eftersom du tränar och har gjort en operation för att se fin ut.

Har sparat till din dotters körkort (schysst av dig! Det gjorde inte mina föräldrar som hade två, rätt bra löner)

En riktig ängel till medmänniska kan äta korv med bröd och dricka läsk och en riktig ragata till skattesmitare kan äta ryggbiff och gå på opera ;)

Jesus själv föddes i ett stall av två fattiga flyktingar ;p
    Det är ju bara ett ord egentligen. Kanske "Vit underklass" är lite trevligare? Men jag tycker WT är en stil, och jag gillar det mesta med stilen. Jag gillar saker som är "tacky" och "WT". Det finns ju flera diskussioner på olika forum om vad som utmärker något som är WT och jag gillar ju nästan allt av det där som kallas WT, och då får jag väl finna mig i att vara WT då :)  
  • Anonym (Jag är WT!)

Lite mer WT med mig: Jag saknar utbildning, har dåligt bordsskick, kan inte stava eller skriva korrekt, utan skriver som jag pratar, på semestern åker jag ingen stans förutom till Ullared gekås och närmsta utomhusbad, jag har inga lån eller skulder men skulle jag ha mer än 500 spänn kvar av den gamla lönen innan jag får en ny lön är det ett fucking mirakel. Jag har såna där wt-texter med "Live life to the fullest" och vargtavlor på väggarna. I skolan hade jag IG i nästan alla ämnen och jag har inte läst upp betygen som vuxen.

Jag klär mig helst i träningskläder eller helt opassande för att vara 35. Allt skall vara billigt och allt skall vara tight. Bröllop och begravning är enda anledningen att klä sig propert tycker jag.

• Anonym (Jag är WT!)
    Anonym (Est) skrev 2018-01-25 17:09:34 följande:
    Och du är fortfarande en av dom vettigaste människorna i tråden.
    Tack! Vi WT har ju våra problem och egenheter som andra skrattar åt och hånar, men det har ju andra grupper av människor med. Tex. medelklassens väldigt starka behov av att få distansiera sig från det mesta som kan tänkas vara WT. det kan jag garva åt om jag distansierar mig ifrån att det sker på min bekostnad.
  • Anonym (Jag är WT!)
    Anonym (WT 4-ever) skrev 2018-01-25 20:22:31 följande:

WT är att stå full utanför Ullared i bar överkropp, Foppatofflor, cigg i munnen och knälånga USA-shorts.

Vad sägs om trasiga sneakers, avklippta jeansshorts (så korta att de inte har ben alls) urtvättat, lite för litet linne och silikonpattar? Håret är risigt blonderat och slarvigt uppsatt och helt osminkad. En Red Bull i handen och midjeväska. På en 35-åring.

Ser ni detta i sommar så är det jag.
Svar på tråden Vad är WT för er?