Inlägg från: Anonym (Kollegan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kollegan)

Affär

Hej

För att göra en lång historia kortare.... jag har en affär med min 16 år äldre kollega. Började julen 2017 och har fortsatt... vi träffas o ligger med varandra en gång i månaden typ. Skriver massa snuskiga meddelande till varandra ofta. Han är den snuskigaste man jag någonsin stött på... skickar ofta bilder när han runkar o på sin kuk. Han vill att vi ska åka o swings tillsammans, han vill vara med mig o en tjejkompis till mej, han vill vara med mig o en killkompis till honom. Han har en fru och dom har ett jätte bra liv tillsammans dom gör oxå massa snuskiga saker som swingar och filmar när som har sex o annat. Han säger att han älskar att knulla mej k alla mina hål osv...

vi har lyckats att hålla detta hemligt men häromdagen när vi skulle ses så fick jag ett meddela de att hans fru hade läst lite vad vi skrivit och han hade lite dåligt samvete men i samma meddela de skrev han att han hoppades att vi snart skulle få till ett gott ligg igen och att han längtade... nu har vi inte hörts på några dagar och jag försöker verkligen att inte höra av mig... men vet inte hur länge jag vill vänta ut honom... jag är 33 år o han är 50.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-23 21:10
    Julen 2016

• Svar på tråden Affär
  • Anonym (Kollegan)

Råd tack! :)

• Anonym (Kollegan)

Menade såklart julen 2016 :)

• Anonym (Kollegan)

De hör såklart till att jag har man och två barn med.

Funderar mest på vad ni tror han vill? Vill han fortsätta ligga med mej? Vill inte att han ska sluta? Jag tror att han aldrig kommer vara den trogna typen. Vet att han varit otrogen innan mot sin fru men aldrig såhär länge.

• Anonym (Kollegan)

Jag ville mest ha ert råd om vad ni tror att mannen vill. Inte era hemska kommentarer om mej.

• Anonym (Kollegan)
    Äntligen18 skrev 2018-01-31 11:07:04 följande:
    Jo! Han vill fortsätta, men samtidigt så känner han lite ångest. Men allt det där försvinner när han är med dig.
    Ja de stämmer...det är inte slut knullat sa han igår....han behöver bara ligga lågt lite...vet att han kommer höra av sig om några veckor igen...då är han så välkommen
  • Anonym (Kollegan)
    Anonym (man) skrev 2018-01-31 11:25:29 följande:
    Det enda han känner är att han vill ha någonstans att stoppa in den och tömma, när han är klar med det så är det dags att gå hem frugan. Allt annat finns bara i TS fantasi för hon vill ju känna sig så speciell och åtråvärd
    Ja så kanske det är...vill känna att jag är speciell för honom. Jag tror faktiskt att han hade saknat att inte ha mig.... Han hade inte kunnat hitta en bättre älskarinna som hade gjort allt med honom som jag gör...och som han får göra med mig
  • Anonym (Kollegan)
    Äntligen18 skrev 2018-02-01 11:23:50 följande:
    Tänder du på honom eller idén att vara otrogen?

För att om du är lycklig med din familj så behöver du inte honom.
    Bara på honom...
  • Anonym (Kollegan)
    Äntligen18 skrev 2018-02-01 15:47:09 följande:
    Då kan du väl åtminstone försöka sluta träffa honom, hur svårt det än är. För att sånna saker avslutar alltid på ett sätt. Han kommer inte hjälpa dig när du behöver någon.

Vad är det du ser i honom?
    Ja jag borde göra de.... jag vet verkligen det... tänker att detta kanske är rätt tillfälle att göra de nu när han sagt att han behöver ligga lågt ett tag. Vi kommer ju inte höras på några veckor nu de vet jag. Jag kommer dock träffa honom på jobbet och i olika möten.

Så fort han ger mig en blick så smälter jag...

De jag ser i honom är allt snuskigt han skriver till mig vad han vill göra med mig...snuskiga bilder han skickar...att han är äldre och det är spännande att ingen på jobbet vet...bara jag o han när vi sitter på möten tillsammans med andra.

Vi får se hur de utvecklar sig....dröjer de för länge tills han hör av sig så hoppas jag att jag kan stå emot när han väl gör de...
Svar på tråden Affär