• Candy123

Era erfarenheter?

Hej! Nu klättrar jag verkligen på väggarna här hemma och även fast jag vet att det är omöjligt att svara på just mitt fall är det skönt att ventilera och höra era erfarenheter.

Så...

Jag fick min son 15oktober 17 och fick första ägglossningen tre veckor senare. Sedan dess (alltså tre menstrationer) har varit som en klocka, exakt på dagen precis så som jag hade det innan grav. Jag hade senaste mens fösta dag 24/12-17, ägglossning 10/1-18 och beräknad mens 21/1-18. Idag 25 lyser mensen fortfarande med sin frånvaro men det gör tyvärr också plusset på stickan. Förra grav plussade jag otroligt svagt BIM-1.

Gravsymtom är hård i magen en o en halv vecka, väldigt rikliga flytningar sedan ÄL samt ibland ett dovt illamående och molvärk.

Är det kroppen som går bananas sedan förra grav? Eller kan jag vara gravid? Vad är era erfarenheter? Hur länge ska jag vänta till nästa test?

Ska också säga att vi hade sex i tis, ons hade jag ljusrosa flytningar på morgonen och idag lite mörkbruna flytningar. Är inte detta ännu ett tecken på graviditet? Att livmodertapp och slemhinnor är lite känsliga?

Hoppas någon kan göra mig lite klokare.

Svar på tråden Era erfarenheter?