• Elle123

Symptom före BIM

Åh är i samma sits! Hade mens 4/1 och sex 18/1, då jag nyss fått tillbaka min mens från förra graviditeten vet jag inte riktigt hur min cykel ser ut. Men har iaf haft molvärk och ont i ryggslutet sedan i måndags.. har stunder då jag är helt bombsäker på att jag gravid för att nästa stund vara helt säker på att det bara är ägglossningssmärtor (tänker att dom kan vara starkare efter en graviditet) Är så himla sugen på att göra ett test men det känns lönlöst..

• Elle123
    Asynja74 skrev 2018-01-27 18:00:20 följande:

Åh vad kul med fler i samma sits! Vore jättekul att följas åt tjejer!

Jag köpte det där tidiga testet från clearblue igår och testade i morse...negativt :(

Grejen är den att jag inte riktigt är hundra på när jag har BIM. Denna månaden räknade jag 15 dgr från postitivt äl test och isf är jag på BIM -2 idag...men vet heller inte hur lång min luteal fas (om det nu är så det stavas) är...

Idag är nästan alla mina symptom försvunna, är bara lite öm i brösten, så jag siktar in mig på att det sket sig denna månaden :(. Är lite sänkt, men borde ha insett att det inte skulle vara så enkelt. Det är bara vårt första försök och jag har passerat bäst före datum hehe, så jag vet inte ens om mina ägg är så särskilt "pigga" längre. Men men... blire så blire...

Jag tog det testet (clearblue early) förra graviditeten, det var negativt 3-4 dar innan bim, men positivt på dagen för bim. Så tyckte det inte var så bra på visa tidigt :)

Mina tecken är också helt borta. Antar att det är att min ägglossning blivit mer smärtsam efter första barnet..
Svar på tråden Symptom före BIM