Symptom före BIM
Kul med en ny tråd om detta! Läst en massa äldre men då kan man ju inte direkt skriva i dem när det gått flera år sen någon skrev senast. :)
Jag är på äl+8-9 och ska enligt Natural Cycles ha BIM 30/1. Men tror själv på några dagar senare, eftersom äl var såpass sen denna månad. Så jag tror på början av februari nån gång, kanske runt fredag nästa vecka.
Jag försöker att inte tänka på symptom och tänker att jag bara inbillar mej men det är ju så svårt att inte tänka!
Har under veckan mått illa (men bara ett dovt illamående) av och till och mestadels om det gått några timmar utan att jag ätit nåt. Även om jag fortfarande borde varit mätt. Det har varit som ett sug i magen liksom. Har också varit extremt trött. Ögonen har varit som bly vissa dagar. Idag är det bättre men det är ju också lördag så hade ju sovmorgon imorse ;)
Detta är säkert bara inbillning men fick även för mej häromdagen att ett glas mjölk vore gott att svepa och jag dricker vanligtvis aldrig mjölk (förutom lite i kaffet) för tycker det är rätt äckligt att dricka rakt upp och ner.
Önskar alla lycka till med BIM och hoppas vi kan följas åt! :)