• Näckros

Symptom före BIM

Hej! Va tråkigt med alla negativa besked! :'( nya tag om 14 dagar ja! Bara på det igen tjejer!

Själv har jag bim imorgon. Missfall förra månaden så jag hoppades inte på så mycket. Men knäpp som man är så smyger hoppet på en när man inte märker några som helst tecken att mensen är på väg och man räknar minuter, sekunder till nästa bim. Fattar det inte. Så himla ledsna vi blir varje gång, å ändå byggs hoppet upp igen. Lovar mig själv att inte hoppas. Men det är lönlöst! Nu har jag bett killen gömma testen. Får jag reda på att jag är gravid för att sen mista det i vecka 6-7 igen går jag sönder.

Men så ligger det ändå på lur, det där hoppet. Åh va jag hoppas. Men, om inte denna gång så nästa i alla fall! Lycka till om två veckor tjejer <3

• Näckros
    josiejosefin skrev 2018-01-31 06:02:15 följande:

Jag fick ett ?gravid? på det digitala testet imorse, lycklig så det gör ont nu :) Om mina symptom förra veckan var på riktigt eller om jag fantiserade fram dem vet jag inte, men gravid var jag i alla fall :)

Lycka till nu tjejer!

Grattis!! <3 åh va roligt för er:D
  • Näckros
    josiejosefin skrev 2018-01-31 12:27:55 följande:

Tack!

Jag håller tummarna för dej, BIM var idag väl? :D

Ja precis!! XD

Killen har snott mitt test och säger att vi inte skall testa förrän lördag. Så nu går jag och maler alla tankar i huvudet om och om igen! :s

Att det aldrig blir lättare att invänta bim! Hoppas så innerligt att det tagit sig och vill stanna denna gången<3
Svar på tråden Symptom före BIM