Inlägg från: Micke913988 |Visa alla inlägg
  • Micke913988

Nordkorea

Varför hetsas det mot Nordkorea? Kan det vara för att globalisterna ännu inte lyckas införa sina banker dä?

På med foliehattarna nu. Hellre foliehatt än dumsnut säger jag bara.

Läste en blog som visade fina bilder därifrån men jag hittar den inte nu.
    Den visade på ett modernt samhälle

• Svar på tråden Nordkorea
  • Micke913988
    AndreaBD skrev 2018-01-26 19:39:31 följande:

Det menar du inte på allvar? Det är ett av dem vidrigaste samhällen som finns. Och framför det mest lurade folket i världen.

Jag menar allvar.

Varför tror du att det är det vidrigaste samhället som finns? På vilket sätt?
    Har du varit där? 
    Man ska inte alltid förlita sig på propaganda, dessutom inte när det finns orsaker till att man vill att du ska tycka så.
  • Micke913988
    AndreaBD skrev 2018-01-26 20:02:15 följande:
    I motsats till dig kan jag sålla bland informationen, det finns tillräckligt många avhoppare, utsmugglade filmer, det finns dokumentarfilmer av folk som har varit där.  Man behöver verkligen inte förfalska något material - det som nordkoreanerna SJÄLVA berättar för folk i olika dokumentärer, deras OFFICIELLA ansikte utåt, är illa nog. Att de inte ens fattar hur illa det är.
    Till skillnad mot dig så litar jag inte blint på propaganda och sväljer allt med hull och hår. Tänk lite större. Varför vill de att du ska tro som du gör?
    För att de ännu inte har ekonomiskt kontroll över landet och vill ha folket bakom sig för en invasion och maktövertagande.

www.theeventchronicle.com/finanace/three-countries-left-without-rothschild-central-bank/

Tyvärr hittar jag inte bloggen som visade resturanger, lekplatser och cafeer. Jättefräsch var det.

www.dailymail.co.uk/news/article-2638213/Tourist-took-camera-inside-North-Korea-expected-really-really-sad-people-shocked-seemingly-ordinary-lives-citizens.html

www.express.co.uk/news/world/895241/north-korea-holiday-tour-visit-2018-regent-holidays-carl-meadows
Svar på tråden Nordkorea