• Mirs115

BIM MARS 2018

XAHHA92 skrev 2018-03-03 17:08:17 följande:

Det är inte fel på den då jag rätt ofta gör en sån där kalibrering för att se till att den stämmer. Det var just därför jag skrev här i hopp om att någon varit med om liknande. Om de som plussat kanske har haft liknande. Har försökt bli gravid i snart två år så känner att det borde vara min tur nu :)

Jag kan flika in och försöka ge dig lite hopp! :)

Sådär blev det med min kurva också nu när jag plussade i december. Den blev trifasisk, precis som din om tempen fortsätter hålla sig ett steg högre än tidigare. Och det ser väldigt lovande ut i så fall håller tummarna! När ska du testa?
  • Mirs115
    XAHHA92 skrev 2018-03-03 19:23:36 följande:

Tänker nog vänta till den 6.e iallafall :) Så slipper jag bli allt för besviken. Dock har jag inga andra tecken på en graviditet :(

Jag hade inga direkta tecken heller, förutom tempen. Vilken dag är du på? Jag plussade med testa tidigt test på äl+12 men skulle väntat till BIM om det inte vore för en fest jag var bjuden på. Är väl lika bra att vänta så att man får ett tydligt resultat. Har du BIM den 6e?
  • Mirs115
    XAHHA92 skrev 2018-03-05 14:09:35 följande:

Bim imorgon och tempen håller sig hög än! Gick ner lite idag men ändå högre än vanligt. Tempen har verkligen varit helt annorlunda den här cykeln! Brukar alltid få spottings två dagar innan, men än har den inte börjat! Har iallafall beställt hem graviditetstester som jag hoppas på att få imorgon och att mensen håller sig borta!

Ser väldigt lovande ut!! Kurvan är trifasisk. Så spännande. Har du vågat testa idag?
  • Mirs115
    XAHHA92 skrev 2018-03-06 18:45:21 följande:

Jävla skit också! Spottings kom nu, från ingenstans... Jag som fick upp hoppet med tanke på att det är bim idag och tänkte ta ett test ikväll. Hoppar över till apriltråden. Lycka till alla ni som kämpar och grattis till er som fått plus!

Men fasiken!! Beter det sig annorlunda än vanligt kan det ju vara genombrottsblödning dock. Men förstår om du inte vågar hoppas på något. <3
Svar på tråden BIM MARS 2018