• eberish

BIM MARS 2018

Åh, jag har suttit och smygläst denna tråd i några veckor nu. Vi började våra försök skaffa barn i november och varje månad är det samma visa. Jag har bim 15/3, och har redan tagit 2 gravtest som visat negativt. Men tycker mig känna något annorlunda i magen denna månad, den känns spänd sen några dagar tillbaka och har en molande värk och ömma bröst som aldrig brukar komma så tidigt annars. Hoppas, hoppas! Håller tummarna för er alla här inne.

• eberish

Fick den sjukaste ?mensvärken? igår på bim -6 vilket jag aldrig fått så tidigt förut. Var helt säker på att jag skulle få tidig mens eller kanske till och ett tidigt MF. Men när jag vaknade imorse var smärtorna helt borta men resterande ?pms? känningar är kvar. Ingen mens i sikte ännu och temperaturen håller sig uppe. Vet inte vad jag ska tro. Känns så frustrerande, det är ju fortfarande för tidigt för att ta ett test, men det kliar verkligen i mig.

• eberish

BIM idag, ingen mens i sikte och negativt gravtest. Vet inte vad jag ska tro, speciellt eftersom mensen brukar komma som en klocka annars.

Svar på tråden BIM MARS 2018