BIM MARS 2018
Jag har BIM runt 13/8. Har flera symtom som gör mig misstänksam (känner vanligtvis ingenting alls innan jag får min mens) och längtar tills jag kan ta ett test. Hur ska jag stå ut hela veckan?! Dagarna går så långsamt.
Jag har BIM runt 13/8. Har flera symtom som gör mig misstänksam (känner vanligtvis ingenting alls innan jag får min mens) och längtar tills jag kan ta ett test. Hur ska jag stå ut hela veckan?! Dagarna går så långsamt.
Har inte BIM förrän om knappt en vecka men imorse kom mensen från ingenstans. Dessutom massiv mensvärk. Åh, så besviken...
Den har aldrig tidigare varit tidig men nån gång ska väl vara första gången. Känner verkligen inte igen min kropp den här cykeln.
Hej då tråden.
Men kan det inte vara en nidblödning då?
Bekräftat att det inte blev något den här månaden heller. Trots att kroppen inte alls varit som den brukar. Försök nr 8... Aja, hoppas på bättre lycka nån annan månad. Lycka till ni som väntar och grattis till er som plussat.