• Huruvida

BIM MARS 2018

Jag vill också vara med! Har äl idag, lördag, söndag (något av det haha) och sexade iallafall igår. BIM 25:e!

• Huruvida
    joannaq skrev 2018-03-09 08:41:43 följande:

Härligt jag har är på tisdag :)) Har fått blinkande gubbe på cb digital i två dagar nu så det är på g :))

Idag ska jag å göra cellprov.. Inte lika roligt :P

Jag har väldigt sällan äl så vi har lite få chanser att lyckas, så det är nervöst. Men första cykeln vi försöker så det lär väl inte ta sig så snabbt :).

Åh nej det är verkligen inte särskilt roligt. Lycka till!
  • Huruvida
    joannaq skrev 2018-03-09 08:55:03 följande:

Okey hoppar mensen över då oxå? Jag tog ut min spiral i juni men inget plus än.. Hoppas ni får ett plus <3Men kan det inte vara en nidblödning då?

Nej mensen dröjer lite längre, sen när den väl kommer kan den hålla på i flera veckor. Skitjobbigt! Håller tummarna för er också.
  • Huruvida
    Reflexgarn skrev 2018-03-09 09:35:34 följande:

dagar

Samma här! ÄL idag och hade sex igår. Beräknad BIM 25 mars. En glad icke-blinkande smiley på cb:s ägglossningstest imorse.

Men får väl se till å öva lite mer på bebistillverkningen i helgen ;) 

Vi har hållt på halvhjärtligt sedan i höstas, slutade med cerazette i somras och -har en ganska regelbunden cykel på 27-29 dagar. Började med tempmätning denna vecka också så får se hur det fungerar...

Åh vad roligt med samma! Givetvis ska vi leka runt mer under helgen, haha. Själv har jag oerhört oregelbunden äl, den uteblir titt som tätt så jag har ganska få chanser på mig liksom. Detta är första cykeln vi verkligen försöker men slutade med piller för 8 månader sen. Kör också temp, natural cycles :).
  • Huruvida
    citrongräs skrev 2018-03-09 15:58:17 följande:

ÄL igår eller idag och bara fått till det i förrgår lär inte bli nått den här cykeln heller, deppigt!

Ligg idag? Då borde chanserna vara ganska goda :)
  • Huruvida

Hade äl igår eller i förrgår, haft sex varje dag i 4 dagar nu så nu är det bara att hoppas :).

Svar på tråden BIM MARS 2018