• mia12345

BIM MARS 2018

Hej på er!

Jag har läst här ett tag med aldrig skrivit nåt. Nu behöver jag lite hjälp.. :) Jag är 30+ och vi längtar efter barn. Kör med ägglossningstest så jag vet när jag har det och har bim på onsdag.

Idag tog jag ett test för att mina bröst ömmar mer än någonsin! Är detta positivt? Det skulle va så kul att överraska min sambo med detta! :)

Det är restlagrets tester och jag har läst lite olika om dom, har dock aldrig fått ett streck överhuvudtaget förutom kontroll streck då..

hjälp :)

• mia12345

Å va spännande! :) Stort grattis Stagge!

Har ett CB digital hemma, får ta det imorn!

Testet som jag la upp va inte heller med morgonurin så håller verkligen tummarna för att det är ett pluss!! :)

• mia12345
    Esme08 skrev 2018-03-12 14:59:36 följande:

Förresten har ni någon app ni skriver in tempen i??

Nej, jag tempar inte. Men använder FLO där jag skriver in äl osv.. :)
  • mia12345
    Esme08 skrev 2018-03-12 15:20:57 följande:

Mia12345: Ja jag har oxå Flo appen. Tänkte nån sån där bra där man ser tempkurvan och kan se om äl med temp och äl tester stämmer med appens äl gissning

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det.. FLO är den bästa hittills tycker jag. Men saknar vissa funktioner som sagt..
  • mia12345
    Lisa81molander skrev 2018-03-12 15:28:44 följande:

Helt klart ett posetivt test

GRATTIS

Jag håller alla tummarna för att det är så! Tusen tack! :)
  • mia12345
    Systeryster33 skrev 2018-03-12 19:08:51 följande:

Grattis till alla som plussat !! Ni ger mig hopp <3

Jag slutade med hormoner i okt efter ha gått på hormonbehandling sen jag va 14, så nästan 20 år. Min mens har varit olika varje månad efter det tycker jag! Jag har ett myom och ev. endometrios så smärtorna är det mest centrala kring min mens.. men jag upplever att den har börjat lite för att sen komma igång ordentligt några timmar efteråt. Jag minns faktiskt inte hur det va innan okt, la inte lika mycket tankar på det då. hehe.

Jag har svårt att tro på att jag har plussat och längtar till morgonen så jag får testa igen med morgonurin och förhoppningsvis få tydligare streck!
  • mia12345
    Hepphopp skrev 2018-03-13 06:49:36 följande:

Någon som haft väldigt likt mensvärk men ändå fått +?

Molande värk har jag haft men nu är det mer likt mensvärk.. bim-1.. tror inte på detta, det gör mig så ledsen. :(

Jag plussade igår och har haft mensvärk till och från.. jag har vanligtvis väldigt kraftig värk och den här är inte i närheten av den ?vanliga? men den är ändå där. Molande och när det blir kraftigt så är det bara några sekunder.. hoppas på att det är växtvärk!

Önskar dig lycka till <3
Svar på tråden BIM MARS 2018