Inlägg från: hej bilförlossning |Visa alla inlägg
  • hej bilförlossning

BIM MARS 2018

Får man fortfarande komma in här? Jag har BIM 25e mars, det är det första IVF-försöket efter två års misslyckade "spontana" försök... verkligen jättespontant! OM NI FATTAR VA JAG MENAR
    Jag hoppas såklart men har inte så höga förväntningar pga enometrios som gör miljön i mig ogästvänlig för embryon Rynkar på näsan
    Hoppas vi kan hjälpas åt här klara all ovisshet och sorgsenhet när det inte funkar. Och glädjen när det funkar såklart! Jag är 35, min man 41.

• hej bilförlossning
    joannaq skrev 2018-03-08 17:55:24 följande:
    Aldrig försent :)) Välkommen! Å då hoppas vi verkligen på ett plus denna gång <3 Själv har jag försökt sen juli förra året.. Har två barn redan men yngsta blir 11år i år.. Jag blir 36 I år min man 34 men han har inga barn än :)
    Tack :) ALDRIG FÖRSENT är ett bra måtto i allmänhet här :)
    Heja oss!
  • hej bilförlossning
    Regnbågsmorsan skrev 2018-03-09 10:11:44 följande:

Hej allihopa,

Har BIM på söndag, men fuskade igår med ett testa tidigt från clearblue som visade positivt. Kan dock inte riktigt ta ut glädjen än utan ska testa på BIM som kliniken i Danmark sagt. Så hoppas det är ett plus på söndag med. 

Men har förutom lite molvärk som precis innan mens oxå en väldigt udda känsla i magen, det spänner och sticker och ilar. Hoppas det är ett bra tecken på att testet på söndag oxå är pos. 

Hej! Ett försiktigt grattis (med alla reservationer osv)!
    Jag har satt in embryo efter ICSI-procedur och "ruvar" nu. Känner precis samma, oroar mig för den där mensvärken som alltid är så olycksbådande men det ska ju kunna vara positivt... håller tummarna
  • hej bilförlossning

Ruvardag 5. ÄL+ 7.
    HUR STÅR NI UT?
    Alltså jag menar allvar, jag behöver tips för hur man pallar väntan, det är ju ingen idé att tolka symptom när man tar Lutinuspiller....
    Snart får jag sparken om jag inte slutar stirra drömmande ut i luften alt googla hysteriskt. 

• hej bilförlossning
    Systeryster33 skrev 2018-03-12 19:07:44 följande:

Negativt test ikväll bim-1, liten tempdipp och en svag rosa ?flytning? sen i morse men ingen mens. Mensen kommer väl när som! :(

Någon som kan hjälpa mig med att svara på om det är normalt att få svagt rosa på pappret på toa en period innan mens? Jag är verkligen helt lost... sist jag hade mens var när jag var 15 år och det var ett tag sen...

:( tråkigt att höra. Jag får såna rosa för-spottningar ibland inför mens. Har suttit på toa och hoppats och förtvivlat m toapapperet så många gånger, jag vet hur det känns. Heja dig!
  • hej bilförlossning
    Lisa81molander skrev 2018-03-12 20:40:51 följande:
    Hahahaha, ja får vi in några tips så tar jag med dom

Själv försöker jag göra så mycket som möjligt som gör mig glad, städar tvättar hittar på olika pyssel saker med barnen,,,, ja du allt för att ?låtsas som ingenting? Hahaha

Nu är vi färdig mysta skulle jag tro iaf hysteriskt så äl+1 är jag
    Hahah älskar att "städa och tvätta" hamnar bland saker som gör dig glad :))) Jag försöker kolla på dokumentärfilmer men har blivit så jäkla blödig så jag bara gråter av allt tex en hund som springer 15 mil efter sin ägare etc. 
    Jag önskar dig en uthärdlig väntan :) 
  • hej bilförlossning
    Systeryster33 skrev 2018-03-13 06:55:29 följande:

[quote=78545503][quote-nick]hej bilförlossning skrev 2018-03-12 20:34:18 följande:[/quote-nick]

:( tråkigt att höra. Jag får såna rosa för-spottningar ibland inför mens. Har suttit på toa och hoppats och förtvivlat m toapapperet så många gånger, jag vet hur det känns. Heja dig!

Tack fina du för de peppande orden<3

Jag valde att lägga in det som mens i nc idag, men det är fortfarande väldigt sparsamt! Jag får väl vänta och se bara helt enkelt! Har du försökt länge?

Hoppas verkligen att det kan va nåt annat än mens! Jo vi har försökt i två år drygt, är nu mitt i första IVF-försöket ("ruvar" nu, ska testa mig 25e). Vidrig väntan! :) Och svårt att skaka av sig känslan av misslyckande, även om jag VET att det inte är självklart att man kan få barn. Men skam den som ger sig!
Svar på tråden BIM MARS 2018