• Samba80

BIM MARS 2018

Hej, har BIM på torsdag och ska testa på lördag är det tänkt! Är en sån där ensamstående som bestämde sig för att skaffa barn själv innan det är för sent och har nu blivit inseminerad första försöket! Hoppas ju så klart på positivt besked på lördag men vet ju att procenten är liten! De tydligaste symptomen just nu är ömma bröst som blivit lite större och tydligare blodådror på brösten! Magen har känts konstig sen några dagar efter inseminationen, så jag hoppas det inte är inbillning! Jag håller tummar för andra som också väntar på ett plus på stickan! Kram på er! ????

• Samba80

Ännu en som behöver peppning! BIM imorgon, trodde det var torsdag! Kände ilningar i brösten igår (inga idag så klart) så jag bestämde att jag skulle testa idag på morgonen. Vaknar kl 3 inatt och kan inte somna om för det enda jag tänker på är att jag ska testa när jag vaknar. Går upp 04.20 och testar. Illamående av nervositet och får resultatet ?inte gravid?! Är på dag 16 och ska egentligen testa på lördag (dag18) enligt kliniken. (Insemination) Får gå och lägga mig och nu invänta mensen eller testa på lördag igen! Annars är det bara att vänta på nästa ÄL och skynda till kliniken igen och ha samma vånda i två veckor igen. Ni som fått negativa resultat flera gånger efter varann, hur fixar ni det psykiskt? Detta är mitt första försök och jag har redan blivit helt knäpp!

• Samba80

Samma här! Så då får man hoppa till BIM april istället! Bättre lycka till oss båda nästa gång!

Svar på tråden BIM MARS 2018