Inlägg från: LifeOfBullshit |Visa alla inlägg
  • LifeOfBullshit

BIM MARS 2018

Hoppar in här... Fick mens idag precis som NC beräknade, förstod att det skulle bli så då min temp sjönk i morse.. vi har försökt sen mars förra året så är extremt trött på detta nu. Vi får väl försöka få till en utredning men känner för att bara skita i allt och krypa in under en sten eller något.

BIM mars:

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder

2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Liten 2018, Jeex

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq

4/3 Sofiaaaaaa, Theresu

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa

6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, XAHHA92

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08

10/3 Långväntanefterdig

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

------------------------------------------

Vi som fått +

BIM 20:e Mars, 2018
  • LifeOfBullshit

Stort grattis till alla som fått plus! :) Nu håller vi tummarna att allt går bra för er :)

Jag är extremt glad för jag har inte kunnat hitta min ägglossning på säkert 4 månader, börjar undra om jag verkligen har ÄL varje månad? Har ju regelbunden mens men ja... Har inte känt av den på ett tag och jag började med NC förra månaden och lyckades hitta den denna månad. De hade minsann lyckats hitta den nästan direkt! Och jag tog ett test idag och det var positivt! Så ÄL imorgon antagligen! :) Har extremt rikligt med flytningar (ursäkta detaljen) och känner av molvärk. Är så extremt lycklig att jag hittade den! Nu känns det som att vi har en chans igen! :) Hoppas försök #13 tar sig! \(^u^)/

• LifeOfBullshit

Är idag på ÄL +6 och vaknade precis med rejäl molvärk och tempdipp. Känns ju alldeles för tidigt för menssymptom, är det ens möjligt att det är ägget som fäste eller börjar jag förlora förståndet? Haha.

• LifeOfBullshit
    Esme08 skrev 2018-03-12 15:20:57 följande:

Mia12345: Ja jag har oxå Flo appen. Tänkte nån sån där bra där man ser tempkurvan och kan se om äl med temp och äl tester stämmer med appens äl gissning

Jag använder mig av Natural Cycles, den är skitbra! Nackdelen är dock att en kostar 590:-/år men då ingår en basaltermometer och appen är enkel att förstå och man får tips av appen då och då. Jag rekommenderar den om man är villig att lägga en slant på det :) lycka till <3
  • LifeOfBullshit

Jag skulle bara vilja be om lite tolkningshjälp såhär i förvirrade tider.

Ignorera ägglossningssymbolen för det stämmer inte då jag fick ett positivt ägglossningstest med känningar och symptom på ÄL förra måndagen så då borde ÄL skett tid/ons (CD 17-18). Bara andra månaden jag tempar så det tar ju lite tid innan appen lär känna en.

I vilket fall! Som ni kan se så sjönk min temp igår och ytterligare lite idag 6-7 dagar efter ÄL. Är ett bra tag kvar till BIM och förra månaden sjönk tempen samma dag som jag fick mens... så nu undrar jag. Hur ska jag tolka dippen? ;__;

Jag tempar varje morgon innan jag går upp ur sängen, när jag sovit lika många timmar som alltid och det blir vid ungefär samma tid varje morgon. Så det är inte så att jag gör fel, men ändå sjönk den så plötsligt? :O vad tänker ni som är mer insatta än mig? ^^,

• LifeOfBullshit

Jag har en jätteudda känsla i underlivet. Nästan som en sån där känsla man får när man blir upphetsad fast det är ändå inte riktigt samma. Det kittlar/känns som att det rinner men det gör det inte. Om någon förstår vad jag menar? Blir galen för vet inte hur jag ska beskriva det så kan inte heller googla på det för att leta gamla trådar för jag kan inte formulera mig :( någon som tror de förstår typ vad jag menar och som eventuellt upplevt samma sak? Känns enormt udda och frustrerande! D:

• LifeOfBullshit

Tillägg: jag tror kanske man skulle kunna beskriva det som ilande? Fast inte smärtsamt. Bara märkbart.

• LifeOfBullshit
    gullgrodan skrev 2018-03-18 20:39:59 följande:

Första bim-tråden för min del.???? Har BIM imorgon 19/3 eller 20/3 så fokus ligger på att hålla mig själv samman. ????

Precis som jag då :D spänningen är olidlig! Vet inte hur jag ska stå ut! Håller tummarna för oss :)
  • LifeOfBullshit

Bruna flytningar nu ikväll, antar att det inte gick på 13:e försöket heller. Är så jävla trött på detta nu...

Svar på tråden BIM MARS 2018