• Sladdonge

BIM MARS 2018

Hej allihop!

Jag har läst i denna tråden sedan trådstart och tänkte det var dags att presentera mig. Jag är 32 år, har två döttrar i åldrarna 8 och 7 år. Vi har 2 missfall i bagaget, ett ma och ett i vecka 6. Längtan efter ett tredje barn är stor och nu hade jag äl den 6/3 och har bim den 22/3.

Jag har inte riktigt hållit koll på hur långt innan bim jag brukar få ömma bröst och molvärk men den här gången har jag skrivit in det i min app och jag fick ömma bröst och molvärk redan 5 dagar efter äl, Sen är frågan om det är pms symtom eller något annat roligt.. Skrattande Vet att jag hade äl den 6/3 då jag hade en fast gubbe i cb.

ElsaCross skrev 2018-03-13 16:27:10 följande:

Hej jag hoppar in lite här... Ska på utredning för endometrios i veckan men haft så anorlunda symptom den här månaden, mindre ont och illamående som jag sluppit tidigare. Annars skulle ja säga att jag mår som en gravid varje månad och tagit hundra negativa testa bara för man inbillar sig saker... planerar inte en graviditet men tror ändå alltid jag är det pga ?ensometriosen?...

Idag (Bim -1) tog ja RFSU inte testa tidigt test och fick det häe svaret. Har ingen erfarenhet av det testet, vad tror ni? Det ser ju mäkta positivt ut men hört RFSU kan luras? Strecket kom efter 5 sekunder...

Jag tycker definitivt att det ser positivt ut! Jag skulle våga mig på att säga grattis till dig. Spökplus om det nu finns på rfsu, är väl inte så pass starka?? Nä det ser verkligen positivt ut! Flört
  • Sladdonge
    Dimfrost skrev 2018-03-13 22:42:09 följande:

Hej på er!

Efter ett litet uppehåll i tråden så är jag tillbaka igen. Så kul att se så många som plussat under tiden jag haft en liten paus! Grattis till er

Jag är på CD12 nu i denna cykel och har BIM den 28/3. Försöker nu att hitta min ÄL för fullt och har testat med LH-tester från testlagret senaste dagarna. Inget som gett fullt utslag ännu men ikväll var det en stark stegring och har haft äggvite/trådig flytning!

Vad tror ni om detta? Positivt imorgon? När bör jag testa isf? Så längesen jag fick ett positivt LH-test nu så hoppas kunna detektera min ÄL denna månad förutom enbart med tempen.

Det ser ju verkligen ut som om du kommer ha ägglossning imorgon. Testa dig en gång på morgon och en gång eftermiddag kanske? Jag har bara erfarenhet av cb och där ska man testa vid samma tidpunkt varje dag.. lycka till!
  • Sladdonge
    Dimfrost skrev 2018-03-14 06:30:00 följande:

Tog detta LH-test nu på morgonen. Är absolut starkare än igår kväll! Ska man tolka det som positivt tro?

Helt klart positivt! Kör bara kör! :)
  • Sladdonge
    8992 skrev 2018-03-14 06:45:25 följande:

Ser någon det jag ser?! :O

Jag ser! Spännande!! Ser mycket lovande ut!!
  • Sladdonge
    Hepphopp skrev 2018-03-14 09:06:00 följande:

Jahaja... ska ha mens idag. Än har inget dykt upp och mensvärken har avtagit men har dock inga gravtester hemma.. testade vad jag tror negativt igår.. ska jag avvakta några dagar till eller bör det visa plus idag på bim? Har beställt ett cb digital som nog dimper ner i brevlådan närsom.. men kanske ska avvakta till imorgon så det blir morgonurin?

Åh vad jag vill detta

För allra bästa resultat prova imorgon men har du bim idag så kan du egentligen testa när som helst på dygnet bara du håller dig i några timmar innan du testar :)
  • Sladdonge
    Hepphopp skrev 2018-03-14 18:19:21 följande:

Tack <3 ja de hoppas jag med.. än har det inte kommit någon mens men har ju känningar på det :(

Ma känner verkligen besvikelsen i hela kroppen.. man blir liksom inte sig själv.. deppig

Hoppas på det bästa.. man blir riktigt besviken när det inte blir det resultat man hoppas på.
  • Sladdonge

Stort grattis till alla som har plussat!!

Harry900 jag tycker verkligen det ser positivt ut! Vilken dag är du På?

Jag kunde inte hålla mig och testade på bim-5. Totalt negativt.

Mina pms symtom håller i sig. Har haft molvärk i magen och ömma bröst sen 5 dagar efter äl. Sjukt trist att ha pms i nästan 2 veckor innan mensen börjar. Känns nämligen som om det är mens jag har att vänta mig denna månad.

• Sladdonge
    Prinzessan skrev 2018-03-17 20:57:35 följande:

Hoppar in här! Testade mej i dag. 1 dag innan BIM. Har haft mensvärk i 7 dagar.. .. tyckte det var mysko! Och mått illa i flera dagar. Det var positivt!!!

Eftersom jag har värk så kan jag inte riktigt koppla av... efter missfallet sist. Men önskar av hela mitt hjärta att det går bra nu.

Har två underbara barn.

2012

2015

MF (x) tidigt i v 4 - 2017 sep

MF v 10 på julafton 2017

Stort Grattis!! :)
  • Sladdonge

Grattis till alla som har plussat!

Jag går ur gruppen, fick min mens idag. Lycka till allihop! :)

Svar på tråden BIM MARS 2018