BIM MARS 2018
Hej allihop!
Jag har läst i denna tråden sedan trådstart och tänkte det var dags att presentera mig. Jag är 32 år, har två döttrar i åldrarna 8 och 7 år. Vi har 2 missfall i bagaget, ett ma och ett i vecka 6. Längtan efter ett tredje barn är stor och nu hade jag äl den 6/3 och har bim den 22/3.
Jag har inte riktigt hållit koll på hur långt innan bim jag brukar få ömma bröst och molvärk men den här gången har jag skrivit in det i min app och jag fick ömma bröst och molvärk redan 5 dagar efter äl, Sen är frågan om det är pms symtom eller något annat roligt..
Vet att jag hade äl den 6/3 då jag hade en fast gubbe i cb.
Hej jag hoppar in lite här... Ska på utredning för endometrios i veckan men haft så anorlunda symptom den här månaden, mindre ont och illamående som jag sluppit tidigare. Annars skulle ja säga att jag mår som en gravid varje månad och tagit hundra negativa testa bara för man inbillar sig saker... planerar inte en graviditet men tror ändå alltid jag är det pga ?ensometriosen?...
Idag (Bim -1) tog ja RFSU inte testa tidigt test och fick det häe svaret. Har ingen erfarenhet av det testet, vad tror ni? Det ser ju mäkta positivt ut men hört RFSU kan luras? Strecket kom efter 5 sekunder...