• Test14

BIM MARS 2018

Hej!

Hoppar in här oxå då jag plussade för 2 veckor sedan:) Hade bim 1/3..

Har startat en annan tråd men går med här då jag ej fått någon kommentar.

Mina cb är svaga,likaså babyonot vanliga samt rfsu vanliga men mina blodprover ökar fint och enligt BM så kan det vara så ,fullt normalt.

Tar prover då jag blev gravid samma månad som jag började med Levaxin.

Ni som känner igen mig,nu vet jag varför jag fick konstiga positiva plus samt mådde dåligt o utebliven mens. Hypotyreos..

• Test14
    YaseminL skrev 2018-03-15 06:38:35 följande:

Tjejer jag skakar haha.. jag är gravid!!!! 

Min sambo åkte precis till jobb. Jag börjar inte förrän om 3 timmar och precis när han åkte sprang jag in på toa för att testa. Trodde aldrig att det skulle ta sig på första riktiga försöket.. Haha.. Har inte haft PMS denna månaden ( värk i brösten, mensvärk, humörsvängningar osv), inga känningar alls så därav att jag testade. Trodde inte alls att jag var gravid. 

Stort Grattis!!! :)
  • Test14
    Esme08 skrev 2018-03-15 08:38:40 följande:

Grattis YaseminL!!

Här kom mensen så punktligt så nya tag med att testa tempa o äl stickor när den är över..

Kämpa på! Kram
  • Test14
    Nr3sladdis skrev 2018-03-15 12:34:08 följande:

Jag har BIM om 8 dagar, och alla symtom jag hade med min ängel Loke, ändå testa jag negativt idag. Vet att det är tidigt att testa, men jag är ju så säker på att jag är gravid. Jag hoppas det blir positivt när man ska testa, annars är jag nog galen. ????

Testa på:) Man e ju nyfiken och kan man o känner för det,varför inte;) kram på digo lycka till!
  • Test14
    Nr3sladdis skrev 2018-03-15 12:34:08 följande:

Jag har BIM om 8 dagar, och alla symtom jag hade med min ängel Loke, ändå testa jag negativt idag. Vet att det är tidigt att testa, men jag är ju så säker på att jag är gravid. Jag hoppas det blir positivt när man ska testa, annars är jag nog galen. ????

Testa på:) Man e ju nyfiken och kan man o känner för det,varför inte;) kram på digo lycka till!
    jossenin skrev 2018-03-15 12:08:17 följande:

Hej alla ni som också hoppas ????

Vi försöker med en trea och det går sådär. Har försökt sen i augusti -17. Både barn ett och barn två blev till på direkten, så denna gång trodde vi det skulle bli lika lätt men icke.

Har BIM den 18/3 och har de senaste dagarna haft ilningar i ljumskarna, molvärk och stickningar i brösten. Som de flesta letar jag alla symtomer som går att finna. Alla månader vid bim har jag ?hittat? samma symtomer men sen kommer mensen. Har även denna månad ätit munkpeppar, någon som har någon erfarenhet av det?

Våran nummer två är 2,5år och jag blir 35 i år, tror ni att jag redan har mindre chans att bli gravid för att jag börjar närma mig 40? ???? När borde man söka hjälp?

Skönt att få ventilera lite ????

Hehe.. munkpeppar;) Men ta ett test,är ju den 15e idag,borde synas. Vet du när du hade äl?

Kra o lycka till!
  • Test14
    Lisa81molander skrev 2018-03-15 10:33:36 följande:

Hej

En fråga till er som tempar

Min temp ligger annars på 36,4 men efter äl låg den på 37 och har gjort i nu 5 dagar,,

Vad indikerar det på?

Nyfiken

På mig brodde det på plus:)
  • Test14

God morgon;)

Hur många har plussat?

Grattis till plusset till er iaf o ni andra,kämpa på:)

Den som aldrig ger sig;)

(Ber om ursäkt om det finns någon som absolut inte kan bli gravida eller bara får missfall,massa Styrkekramar till er)

• Test14
    Sladdonge skrev 2018-03-18 06:11:01 följande:

Stort Grattis!! :)

Grattis!!
  • Test14
    Prinzessan skrev 2018-03-17 20:57:35 följande:

Hoppar in här! Testade mej i dag. 1 dag innan BIM. Har haft mensvärk i 7 dagar.. .. tyckte det var mysko! Och mått illa i flera dagar. Det var positivt!!!

Eftersom jag har värk så kan jag inte riktigt koppla av... efter missfallet sist. Men önskar av hela mitt hjärta att det går bra nu.

Har två underbara barn.

2012

2015

MF (x) tidigt i v 4 - 2017 sep

MF v 10 på julafton 2017

Åh,stort grattis.. Håller tummarna! Men klart det ska gå bra.. kram
  • Test14
    Jesssb skrev 2018-03-18 04:49:01 följande:

Hej!

Nu hoppas även jag in här????

Vi försöker nu få barn nummer 2. Vår dotter föddes 2015 efter att vi aktivt försökt bli gravida i 3,5 år. Kvinnokliniken inom landstinget ville bara göra IVF och ej utreda varför, men efter lite övertalande provade vi med Pergotime och det tog sig första försöket. Läkaren blev förvånad, men vi förstod att det var det som skulle funka!

Denna gång kontaktade vi en privat gynekolog då landstinget var så ointresserade att hjälpa oss med orsak till att vi inte kan bli gravida själva. Det blev diagnosen PCOS som jag misstänkt så länge och vi klev direkt på Letrozol för att stimulera ägglossning då jag inte har någon egen ägglossning. Jag har även på läkarens inrådan börjat med LCHF och har på 2 veckor faktiskt tappat 3,3 kg utan alla svältdieter jag tidigare testat mot min PCOS-övervikt.

10/3 fick jag PEAK på CB Ägglossningstest och 12/3 visade VUL att ägglossning skett så nu håller vi tummarna för att det inte blir någon mens på BIM 24/3!

Håller tummar o tår.. Vad ni har fått kämpa. Kramar
  • Test14
    Prinzessan skrev 2018-03-19 09:05:04 följande:

lite bättre kanske?

Grattis<3

Kom strecket upp snabbt? Är det Lloyds?
  • Test14
    Test14 skrev 2018-03-19 11:56:52 följande:

Grattis<3

Kom strecket upp snabbt? Är det Lloyds?

Nej,nu ser jag att det inte är Lloydd;)
  • Test14

[quote=78569690][quote-nick]Emhy89 skrev 2018-03-21 10:01:06 följande:[/quote-nick]Hallå tjejer.

Jag har en fråga.

BIM -8 idag, haft mjökiga flytningar i ett par dagar, molvärk och stickningar i brösten. Även stickningar och ilningar i höger äggstock ner mot magen/ljumsken. 

Idag däremot har de mjölkiga flytningarna blivit kladdiga och "gryniga". Någon som känner igen det? Vad kan det bero på?[/

Jag känner igen det!! Hade så ett par dagar innan jag fick mitt plus,så hoppas:) Kram

Svar på tråden BIM MARS 2018