• 8992

BIM MARS 2018

Halloj! Efter ett avbrutet ivf-försök så fick jag med hjälp av ovitrelle ägglossning 28/2. Bim var igår 12/3 och fortfarande ingen mens. Ska på order av kliniken ta ett test imorgon, och jag är så nervös! Har haft känningar i livmoder i cirka en vecka, ömma bröst och trött som tusan! Skyhöga förhoppningar så klart, är så rädd för ett negativt test . Vet inte vad jag vill med mitt inlägg, mer än att skriva av mig lite nervositet :)

• 8992
    Jefare1 skrev 2018-03-14 06:59:49 följande:

Jag ser!!

Så skönt att andra också kan se det, min syster ser det också via sms så det måste ju va på riktigt :O
  • 8992
    lyckligast80 skrev 2018-03-14 09:52:10 följande:

Spännande! Lycka till! : )

Får man fråga varför IVF försöket avbröts? Vi står på kö för IVF SÅ så jag är bara så nyfiken och frågvis när det gäller ivf... och nervös för allt det innebär. Oförklarligt barnlösa.

Har BIM 23/3 men har inga större förhoppningar denna månaden heller...

Det avbröts för jag inte reagerade på hormonerna så fick inte tillräckligt med blåsor. Men fick en fin blåsa som just nu är befruktat och bor i min mage :D
  • 8992
    Hepphopp skrev 2018-03-14 18:19:21 följande:

Tack <3 ja de hoppas jag med.. än har det inte kommit någon mens men har ju känningar på det :(

Ma känner verkligen besvikelsen i hela kroppen.. man blir liksom inte sig själv.. deppig

Jag hade alla vanliga menskänningar jag alltid har innan mens och inga gravidsymtom nu när jag plussade, och har det fortfarande! Håller tummar & tår!
  • 8992
    Hepphopp skrev 2018-03-14 18:31:18 följande:

Åh hoppas !! <3

Har liksom inte fått blodblandade flytningar heller. Brukar få det innan mens men nu är de som vanligt vita.

Så skumt, men ändå negativt på test.

När plussade du? <3

Jag tog ett negativt i söndags, bim i måndags, tog ett positivt idag, så ge inte upp hoppet än! :)
  • 8992
    Hepphopp skrev 2018-03-15 13:43:22 följande:

Bim igår eller idag, ingen mens. Testade igår men negativt.

Har igen alls den mensvärken som jag brukar ha runt mens.. brukar ha väldigt ont.. nu känns det bara som lite lätt mensvärk typ.. vet inte om jag vågar hoppas... gravtesten är slut, har beställt nya men de kommer imorgon runt lunch och då blir de ju inte morgonurin.. hur ska jag lyckas hålla mig tills på lördagmorgon?!

Kissa i något som du kan spara urinet i tills testen kommer?
Svar på tråden BIM MARS 2018