• jossenin

BIM MARS 2018

Hej alla ni som också hoppas ????

Vi försöker med en trea och det går sådär. Har försökt sen i augusti -17. Både barn ett och barn två blev till på direkten, så denna gång trodde vi det skulle bli lika lätt men icke.

Har BIM den 18/3 och har de senaste dagarna haft ilningar i ljumskarna, molvärk och stickningar i brösten. Som de flesta letar jag alla symtomer som går att finna. Alla månader vid bim har jag ?hittat? samma symtomer men sen kommer mensen. Har även denna månad ätit munkpeppar, någon som har någon erfarenhet av det?

Våran nummer två är 2,5år och jag blir 35 i år, tror ni att jag redan har mindre chans att bli gravid för att jag börjar närma mig 40? ???? När borde man söka hjälp?

Skönt att få ventilera lite ????

• jossenin
    Test14 skrev 2018-03-15 15:07:54 följande:

Testa på:) Man e ju nyfiken och kan man o känner för det,varför inte;) kram på digo lycka till!Hehe.. munkpeppar;) Men ta ett test,är ju den 15e idag,borde synas. Vet du när du hade äl?

Kra o lycka till!

Jag borde haft äl den 6/3 då det visade stark på äl-stickan. Tror jag håller mig en eller två dagar till iaf, blir så besviken om det är negativt.
Svar på tråden BIM MARS 2018