Inlägg från: Tredjebarnsladdis |Visa alla inlägg
  • Tredjebarnsladdis

BIM MARS 2018

Har följt tråden sen start men inte skrivit något förrän nu. Ursäkta mycket text.

Grattis till alla plus och jag är säker på att vi kommer få många plus till innan månaden är slut ????

Jag tog ut kopparspiral i september eller oktober för jag var så sjuuuukt bebissugen plus att 5 år hade gått så den skulle ända tas ut eller bytas.

Min man var inte lika sugen så vi fortsatte med skydd.

Sen hann jag ändra mig så jag tänkte att Nej inga fler barn det räcker med två.

Men då blev min man sugen på en liten så jag ändrade mig igen och förra månaden körde vi oskyddat. :) Missade ÄL men denna månad ska vi inte missa.

Bim är 26/3. Hoppas hoppas hoppas. Jag hatar att vänta när jag vill något haha. De andra två barnen planerades inte utan dom skedde när man var yngre och tänkte "händer det så händer det". Nu är jag 10 år äldre och nu ska det hända på en gång (enligt mina hormoner) haha

• Tredjebarnsladdis

BIM-lista

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi

2/3 Lindsey77, SweetDelight,

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, fluffershy

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz

9/3 Josiesh

10/3 Långväntanefterdig,

11/3 Iekba

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992

14/3 - H0nd3ndär

15/3 Hepphopp

16/3-Liiiinda90

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92, Vier

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote]

26/3 Tredjebarnsladdis

27/3 Längtande95

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost

29/3 Jeex

31/3 Sooli

1/4 Nicciz

Vi som har plussat :

24/2 carnations (BIM 1/3)

26/2 Joozzaan (BIM 3/3)

27/2 MissElin93 (BIM 3/3)

27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

• Tredjebarnsladdis

Har ingen som helst koll när min ÄL har varit. Först denna månad jag lärt mig att flytningar blir olika beroende på ägglossning! Och här har jag trott i ca 20 års tid att det är fel på mig, konstiga flytningar som ändras hela tiden, måste vara sjuk.

Tragiskt att man inte får lära sig det i skolan, men intressant jag lärt mig det nu. Inte mig det är fel på utan kroppen är skapad så ;)

Min ÄL bör ha varit nu i alla fall och har myst till det med maken ganska regelbundet nu ända sen mensen slutade. Ungefär varannan dag, men blev inte varje dag vid ÄL som jag önskade pga jobb.

Får se om det tar sig. Hade PMS humör igår, sjukt irriterad på alla. Maken skämtade att jag kanske är gravid, jag tror inte det men man kan ju hoppas :)

• Tredjebarnsladdis

Gjorde ett test imorse men det visade totalt negativt. Tog ett digitalt visa tidigt clearblue. Är på bim-2 eller - 3 så det borde ju visa något litet om det varit nått.

Jaja bara invänta mens.

• Tredjebarnsladdis

Tack för peppen :)

Däremot så kom min mens idag på dag 26 så jag hoppar över till april tråden sen. Sorgligt men första månaden vi verkligen försöker så trodde väl inte det skulle gå men man önskar ju ändå.

Lycka till ni som fortfarande har möjlighet med ett plus <3

Svar på tråden BIM MARS 2018