• Harry900

BIM MARS 2018

Hej, hoppar in här, har min beräknade mens-dag IDAG, försökt länge nu och även kollat upp så att jag inte har pcos men ännu ej fått provsvaren.. hoppet är det sista som överger en så jag tog ett test idag. Hjälp mig tyda, snälla! Alla andra gånger jag testat har det visat starkt nej eller ETT streck. Men detta känns lite mer otydligt.. jag kan nämligen nu se ett svaaaaaaagt rosa streck till.. kanske starkare med ett test om några dagar? Vad tror ni...? Isf är detta vecka 4, vecka 5 imorgon..

• Harry900

Nämen gud.. tror ni?

Jag tvivlar nog för att det gått så lång tid och så många negativa test och jag tycker nog att detta är rätt svagt och kanske för tidigt? Men jag HOPPAS!!!!! ???????? Ska testa igen om några dagar och hoppas det blir starkare för då kan jag vara säker! ??

• Harry900

Sladdonge- jag hade senaste mensens första dag den 14 februari, men baa lite den kom liksom igång rikligt den 17 feb, så på dagen exakt en månad sedan.. borde ju vara vecka 4-5 då va? Shit blir lite nervöst ändå, jag hoppas verkligen det är positivt som ni tycker det ser ut som med, aldrig haft det där otydliga strecket innan de andra månaderna och ingen mens i sikte heller.. väldigt kissig, halsbränna, finnig, fett hår så ja.. kan vara så den här gången

• Harry900

Lycka till ni andra! Jag håller på er och vi vet ju alla vad vi har gått igenom !!

• Harry900

Shit va kul o spännande detta blev.. jag tror ju inte det är sant som ni förstår!

Jag har inte känt mig annorlunda, men har däremot känt mig annorlunda efter att jag slutade äta p-piller förra sommaren! Massa konstigheter o inte känt igen mig själv. Men nu har jag däremot känt mig gladare, kissbödigare, finnigare och välsigt mkt halsbränna som jag märkt av. Men det kan man ju ha av o till så va egentligen inte meningen jag skulle ta ett test eftersom jag ville få svar från gyn om sköldkörteln och pcos liksom.. men ja, då kan jag varit gravid! De sa inget om det på VUL för över två veckor sedan iaf. Hoppas hoppas

• Harry900

Ja, jag testa ju igår o la upp eftersom jag tyckte strecket var för svagt (17/3) och då testade jag inte med morgonurin kom jag på. Men imorse, var det morgonurin som gällde (18/3) och det visade lite tydligare.. jag blev ÄNDÅ (?!?!) osäker och testade igen vid 10.30 och då visa det väääääldigt svagt igen.. men ska jag nu börja inse att jag är gravid och lita på teststickorna? Jag har ju såklart beställt hem digitala med veckoindikator som kommer imorgon eller på tisdag och känns som att först då kan jag lite på det.. måtte det nu inte visa (inte gravid) på de stickorna bara! Håller tummar och tår!

Vad många vi är som har skrivit här inne! Jag håller verkligen tummar på er ALLA! För då har vi alla bf i samma månad! Det vore kul! Kraaam
  • Harry900

Detta är första barnet, därför kanske jag inte förstår det riktigt..

och det har varit mååånga månader man trott sig vara gravid o ha symptom men inte varit det. Därför är jag nog nojjig! Jag har inga speciella symptom nu tycker jag, vara jävligt fett hår trots att jag duschat.. och lite stötar/smygande värk längst ner i magen som innan mensen liksom..

• Harry900

Grattis prinzessan! Jag kan se ett svagt extra streck på din, mina är ju också supersvaga.. eller? Jag får hem digitala imorgon som jag ska testa! Blir så osäker för har inga symptom mer än att mensen inte kommit och lite molvärk men inte alla sådär ont som många kan beskriva.. får verklgen hoppas det växer en bebbe därinne nu

• Harry900
    citrongräs skrev 2018-03-20 06:58:39 följande:

Det var som...! Trodde jag verkligen inte. ÄL+10, starkt ju! Eller??

Stort grattis!!! Själv fick man sig ett rejälv lyckorus denna morgon, nu är det bekräftat svart på vitt och glädjetårarna sprutar!

• Harry900
    Emhy89 skrev 2018-03-21 13:33:32 följande:

BIM-listan verkade inte vara uppdaterat, den sista jag hittade var från typ den 9/3. Så jag skriver in den här igen så kan vi väl uppdatera lite? :)

Bim-listan1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi 2/3 Lindsey77, SweetDelight, 3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac 4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy 5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun 6/3 hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33 7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Emiliass 8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz 9/3 Josiesh 10/3 Långväntanefterdig, 11/3 Iekba 12/3 Lillefiddelin 13/3- maria1992 14/3 - H0nd3ndär , Stragge 15/3 Hepphopp 16/3-Liiiinda90 17/3 - YaseminL, Anonym1891 18/3 Elsaida 20/3 LifeofBullshit 21/3 Litenoliv92, Vier 22/3 Lyckligast80, sycamore 23/3 Zandylina, Jefare125/3 Reflexgarn, Huruvida26/3 Tredjebarnsladdis 27/3 Längtande95, FruBjörk 28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost 29/3 Jeex, Emhy8931/3 Sooli, ThersuVi som har plussat : 24/2 carnations (BIM 1/3) 26/2 Joozzaan (BIM 3/3) 27/2 MissElin93 (BIM 3/3) 27/2 Lindsey77 (BIM 2/3) 28/2 PowerL (BIM 3/3) 1/3 Entriss (BIM 2-3/3) 

Jag hade bim 17/3 och plussade också 17/3 :)
  • Harry900
    gullgrodan skrev 2018-03-21 11:06:20 följande:

Tack för alla grattis!!! Helt overkligt.

Hur mycket tydligare tror ni strecket är imorgon? Tänkte ta ett nytt test men vet inte om jag ska vänta en eller två dagar. :)

Mitt var ganske mkt tydligare dagen efter, sedan två dagar efter det så var det jättestarkt och då tog jag även ett digitalt som visade gravid 1-2 :)
  • Harry900
    gullgrodan skrev 2018-03-21 21:40:29 följande:

Tack:) ska köpa digitalt.

Prövade igen nu på kvällen, hade inte hunnit kissa 5-6 timmar och behövde de för huvudets skull..

Ser positivt ut det högst upp! Gratulerar! När om du räknar tror du det kan bli bf?
Svar på tråden BIM MARS 2018