• Pilofru83

BIM MARS 2018

Hej, har läst er tråd en stund o ansluter mig nu med BIM på lördag 17:e.

Det är första försöket för mig och min man, jag tog ut min kopparpsiral under mensen förra månaden.

Jag har haft som mensvärk sen ägglossningen ungefär, lite mer flytningar och så inbillar jag mig att jag mår illa och känner dofter starkare, men det är säkert hjärnan som spelar mig ett spratt

Tog clearblue tidig test i tisdag morgon som var negativt, men det var ju väldigt tidigt också.

När ska jag testa igen? På BIM eller vänta ännu längre?

• Pilofru83

Tror jag har BIM idag, lite osäker på min menscykel, så jag testade hoppfullt med CB early imorse utan antydan till streck...

Eller det var en ljusblå strimma i ena hörnet...

Så himla besviken för jag mår så konstigt med molvärk i magen sen bara dagar efter ägglossning, lite illamående, flytningar, osv.

• Pilofru83
    gullgrodan skrev 2018-03-19 09:59:16 följande:

Grattis Prinzessan, de ser ut som ett plus på gång!! :)

Testade negativt i morse samtidigt så lyser mensen med sin frånvaro och jag känner inte att den är nära som jag brukar. Är superregelbunden så blir lite förvirrad. Med lite otur kommer den väl imorgon!

Jag är på BIM+2 och testade neg på BIM, men fortfarande ingen mens?

Däremot ett illamående, trötthet och ett humör med enorma svängningar. Känner att om jag inte är gravid så är det ju något allvarligt fel på mig för jag är verkligen helt olik mig själv?
Svar på tråden BIM MARS 2018