BIM MARS 2018
Första bim-tråden för min del.???? Har BIM imorgon 19/3 eller 20/3 så fokus ligger på att hålla mig själv samman. ????
Första bim-tråden för min del.???? Har BIM imorgon 19/3 eller 20/3 så fokus ligger på att hålla mig själv samman. ????
Precis som jag då :D spänningen är olidlig! Vet inte hur jag ska stå ut! Håller tummarna för oss :)
Grattis Prinzessan, de ser ut som ett plus på gång!! :)
Testade negativt i morse samtidigt så lyser mensen med sin frånvaro och jag känner inte att den är nära som jag brukar. Är superregelbunden så blir lite förvirrad. Med lite otur kommer den väl imorgon!
Jag är på BIM+2 och testade neg på BIM, men fortfarande ingen mens?
Däremot ett illamående, trötthet och ett humör med enorma svängningar. Känner att om jag inte är gravid så är det ju något allvarligt fel på mig för jag är verkligen helt olik mig själv?
Allså jag skulle gissa på att de är fel på testet då jag skulle haft ägglossning i lördags enligt flo och onsdags enligt womanlog, o hade mens förra månaden. Men är de bara jag som ser 2 svaga streck??
Jag vet de är därför jag inte litar på de. Men ville bara se om jag var dum i huvet xD ska till gyn nu o visste att dom skulle fråga om jag kunde vara gravid eller inte, så tog bara ett jättesnabbt för ?visste? att de skulle vara negativt. Så fick jag denna chocken haha xD
2 egna negativa test och 1 negativt hos gyn. Troligtvis falskt positivt :) får ta ett imorrn med morgon urin oxå!
Hej mina vänner,
Grattis till alla plus! :)
Jag kan behöva lite tolkningshjälp, ser ni ett eller två streck?

Tack för alla grattis!!! Helt overkligt.
Hur mycket tydligare tror ni strecket är imorgon? Tänkte ta ett nytt test men vet inte om jag ska vänta en eller två dagar. :)
Mitt var ganske mkt tydligare dagen efter, sedan två dagar efter det så var det jättestarkt och då tog jag även ett digitalt som visade gravid 1-2 :)