• Frallanz

BIM MARS 2018

Emiliass skrev 2018-03-03 21:12:54 följande:

Haha jag köpte också 8-packen :). Jag hade så med molande värk nu i januari när jag var gravid så låter lovande för din del. Om du inte brukar ha så. Det har jag inte denna gången men hoppas ändå. Annat som tyder på det om det inte är skengravidotet då. Man hoppas ju tills mensen dyker upp. Du måste uppdatera sen när du testar. Lovar att göra det med :)

Nä, brukar aldrig ha molande värk i över en vecka innan mens. Brukar få mensvärk samma dag mensen ska komma däremot. Idag är molvärken inte ihållande, kände av den inatt dock men idag har det varit lugnt, men det liksom "drar" i äggstockarna eller vad man ska säga, väldigt svagt men känner det när jag sitter ner. Lovar att uppdatera vid nästa test! :)
  • Frallanz
    Emiliass skrev 2018-03-03 21:12:54 följande:

Haha jag köpte också 8-packen :). Jag hade så med molande värk nu i januari när jag var gravid så låter lovande för din del. Om du inte brukar ha så. Det har jag inte denna gången men hoppas ändå. Annat som tyder på det om det inte är skengravidotet då. Man hoppas ju tills mensen dyker upp. Du måste uppdatera sen när du testar. Lovar att göra det med :)

Testade idag vid 13 tiden igen, mitt öga kunde skymta en liten skugga där det andra strecket kan vara, på första är det i vanligt ljus - knappt synbart, på andra bilden med ficklampa kan man se det mycket tydligare. Bim-3, läskigt när spökstreck faktiskt existerar så vågar inte hurra :(

• Frallanz
    Emiliass skrev 2018-03-04 18:28:35 följande:

Hur la du föresten ficklampan så du kunde se det så? Gör nog jag med imorgon om mitt skulle visa mycket svagt. Fast inte troligt att det gör det.

Jag höll den liksom på sidan eller hur man ska säga, inte rakt på för då syntes det inte i kameran haha. Jag törs inte tro på ett plus, klart hoppet blev större nu men känns ändå som ett typiskt spökstreck :/ imorgon hinner jag inte testa med morgonurin då jag måste iväg jättetidigt, o sonen ska kläd på osv så blir bara stressigt. Men tisdag kan jag nog testa, om jag inte håller mig till onsdag.
  • Frallanz

[quote=78521676][quote-nick]PowerL skrev 2018-03-04 20:12:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Me åh, nej! :( beklagar verkligen, så dumt då. <3

Förstår att du är ledsen!! Med all rätt. Håller tummarna för att plusset kommer snart igen. Styrkekramar!!

• Frallanz
    Emiliass skrev 2018-03-04 20:24:04 följande:

Ok uppdatera hur det går sedan . Håller tummarna.

Hur går det för dig, när ska du testa igen? :) håller tummarna stenhårt för oss båda! Är det ditt första barn? :)
  • Frallanz
    Emiliass skrev 2018-03-04 22:24:46 följande:

Mensen kom nu ikväll tyvärr :(. Tidigare än jag beräknat utifrån äl. Så får bli nya tag och hoppa över till apriltråden. Har e barn sen tidigare men minsta blir 10 i år så det är ett tag sen nu. 2 mf efter dem. Hoppas det blir min tur nästa gång. Vill så gärna ha ett barn till och mina barn vill ha ett syskon.

Lycka till nu och hoppas verkligen det var ett +. Hänger kvar i tråden lite för vill veta hur det går för er alla <3.

Den där tant röd vill man inte se :( beklagar o håller tummarna för april!

Här blev det ett test med morgonurin ändä, blankt. Så bara invänta bim och tant röd, och hoppa över till april jag med :) då jäklar ska vi fasen ta det där plusset!
  • Frallanz
    Iekba skrev 2018-03-05 08:17:15 följande:

Är det bara jag som har sån jäkla molvärk att jag knappt kan sova på mage och sitta hukad? Hållt på i en vecka redan, blir värre för varje dag. Bim - 6 idag. Antingen är en rejäl mens på gång eller så tog det sig denna månad.

Undrar även om någon annan här har en livmoder som inte är centrerad? Min livmordertapp/livmoder ligger lite till vänster. Så det molar mest på vänster sida för mig. Men funderar på om det kanske kan vara utomkvedes annars? Blä, blir orolig för såhär borde det väl inte kännas? Gör ont och blir lite yrslig när jag varit hukad.

Nej du är inte ensam, jag har bim den 8/3 och haft rejäl "molvärk" sen över en vecka tillbaka. Känns så pass att jag blir illamående, fram i livmodern o bak i ländryggen. Testade negativt imorse, så tror det inte är nån bebis för min del iaf. Men undrar ju varför jag hadt sån värk nu?
  • Frallanz
    Emiliass skrev 2018-03-05 06:57:36 följande:

Nej vad tråkigt. Men vänta ett par dagar till och ta ett nytt. Tråkigt om det inte var ett + men håller tummarna lite till. Annars följs vi åt i nästa tråd och då ska vi banne mej lyckas :).

Bim idag och tog detta nyss :O trodde aldrig det skulle komma fram nåt som syns väl, är detta ett plus?!!

• Frallanz
    maria1992 skrev 2018-03-08 12:32:13 följande:

Klart det är ett plus! Grattis!!

Vågar på mig ett tack! Känns jättekonstigt, det trodde jag inte när jag vaknade imorse med menskänningar haha
  • Frallanz
    Josiesh skrev 2018-03-08 15:11:58 följande:

Stort grattis!!! Åh vad kul! Har du känt av några symptom?

sofiaaaaaa skrev 2018-03-08 15:32:23 följande:

Va fantastiskt! Stort grattis :)

Tack ska ni ha! :D

Ja, jag har haft molvärk/mensvärk sen ca 1,5 vecka innan Bim. Illamående senaste veckan, känsliga bröstvårtor och tröttare än vanligt. Bränner i tjejmagen som riktigt mensvärk så trodde mensen skulle komma idag men tog ett test ist haha. Ska testa med morgon urin imorgon :)
Svar på tråden BIM MARS 2018