BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Blir verkligen spännande att se hur många av oss 35 (
Som för tillfälligt är på BIM listan) som plussar <3
BIM mars:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Liten 2018, jennyek93, PowerL
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Jeex, Joannaq
4/3 Sofiaaaaaa, Theresu
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 Imsevims
18/3 Elsaida, YaseminL
19/3 whisla
------------------------------------------
Vi som fått +
Verkligen! Kan inte alla göra en snabbpresentation så vi vet vilka som är här inne? :)
Själv är jag 40 år, har fyra barn. Försökt med femman sen aug -17. Fick missfall i december.
Verkligen! Kan inte alla göra en snabbpresentation så vi vet vilka som är här inne? :)
Själv är jag 40 år, har fyra barn. Försökt med femman sen aug -17. Fick missfall i december.
Hej allihopa. Som jag har nämnt tidigare så har jag ingen koll alls på min cykel eftersom jag inte haft mens sen juli förra året. Fick mens den 7 februari (har för mig att den började komma lite den 6:e) hoppas jag har äl nästa vecka. Dessvärre jobbar vi om varandra onsdag å torsdag så då kommer vi inte kunna ha sex. Vi har haft sex torsdag å fredag. Vi kommer ha ikväll också. Borde vi köra på som bara den söndag måndag? Jag vet ju som sagt inte när jag har beräknad mens nästa gång men antar att den borde komma. Iaf i mitten på mars om den nu behagar att komma ????
Jag blir 36 I år, har två Grabbar på 11,16 år i år. Olika pappor och gifte mig förra året med min nya kille sen 4 år. Han har inga barn och är 2 år yngre än mig. Vi har försökt från juli ca. :)
Fyller 29 nästa vecka. Andra försöket med första barnet :) Fick ett X i aug -17, dock oplanerad graviditet.
Hade enligt äl-test äl i måndags (beräknad äl skulle varit i torsdags, men hade ingenting då enligt tester). Hade bara en glad hubbe på digitala testet på fm, sen på kvällen var gubben borta. Vi hann sexa till det när gubben kom från jobbet, men har ett tag funderst på varför jag haft så kort tid utslag på äl-tester (kört med andra fabrikat tidigare).
Har haft molande värk i nedre delen av magen i tisdags, igårkväll och idag. Nästan som mensvärk. Men hag ska inte ha mens förrän 1/3 så jag vet inte..
Nån som upplevt något liknande? Med värken och jättekort utslag på ältestee?