Inlägg från: Anonym (Kajsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kajsa)

Snabbis spontant ”pang på” i vardagen, funkar det för dig/er?

Jag funderade på en sak.. Att ha en snabbis spontant kan vara både härligt och nödvändigt ibland.. Hur funkar det för dig/er, kan ni få till bra sex med väldigt kort startsträcka?

- Tex att tjejen står vid diskbänken, killen kommer upp bakifrån, drar ner byxorna och tar henne där och då...

- Eller att mannen är i duschen och kvinnan överraskande stiger in och vill bli tagen utan betänketid..

- Eller att tjejen utan att fråga börjar suga av killen insidan framför något tv-program?

Är det någon som får till sånt sex? Funkar det för någon, rent av extra bra? Eller måste ni ha mer uppvärmning?

Kram

• Svar på tråden Snabbis spontant ”pang på” i vardagen, funkar det för dig/er?
  • Anonym (Kajsa)
    Anonym (Glidare) skrev 2018-01-28 22:34:06 följande:

Inga problem med avsugning i soffan... Fixar du att bli slickad där, lite spontant?

Absolut! Det krävs ju liksom inte något direkt förarbete av mig för att bli slickad, är ju bara för honom att börja.. och jag brukar komma igång ganska fort då ;) Är ju lite annorlunda med vaginalt sex, där det måste vara blött..
Svar på tråden Snabbis spontant ”pang på” i vardagen, funkar det för dig/er?