• sarmsons

Bonusbarn i sängen

Barn ska sova i sina egna sängar ,säng daltandet förstärker deras rädslor och skapar oroliga barn med sömnproblem

Mina systerbarn samsover med syrran och hennes man,deras barn har svårt med sömnen och kissar i sängen har problem med mardrömmar osv osv ,sånt skapas när man förstärker barns rädsla , i vår säng sover jag och sambon som det ska vara , katterna sover på sin plats hundarna i sina korgar och barnen i sina sängar i sina rum ,mycket enkelt

• sarmsons
    Anonym (Häpp) skrev 2018-01-29 12:46:24 följande:
    Detta är det bästa alternativet och ett råd alla föräldrar borde få så tidigt som möjligt. Skaffa riktiga sängar till barnen så att de får tröst stöd i sitt eget rum. De sover bättre, vi sover bättre och föräldrarnas sovrum är inte en tröstzon.

Barnen blir mycket tryggare snabbare om de slipper springa upp och söka trygghet mitt i natten.

Dessutom har de större chans att få småsyskon om föräldrarna vet att deras sovrum inte är en allmän plats för hela familjen
    Exakt sover dom själva lär man dom att det finns inget farligt och det skapar trygga barn, föräldrar som låter barnen vara fastklistrande 24 timmar om dygnet skapar och ett beroende och att man blir osäker utan den vuxna
Svar på tråden Bonusbarn i sängen