• Lovisen94

Ny symbol i NC, vad betyder de?

Hej! Jag har använt mig utav NC sedan oktober och har aldrig sett den hör symbolen. Är de en ny uppdatering de gjort i appen eller har någon annan haft dessa? Kan appen ha snappat upp något?

PS Jag förstår att den vill att jag ska ta ett gravtest dessa dagar men blev fundersam då jag aldrig sett detta förut.

• Svar på tråden Ny symbol i NC, vad betyder de?
  • efterfest

Jag hade också dom förra året. Vi försökte bli gravida och hade haft sex runt ägglossning.

• Lovisen94

Okej, så du tror att det har att göra med att vi hade sex runt äl? Hur gick det för er förresten? :)

• Meej
    Lovisen94 skrev 2018-01-29 10:43:59 följande:

Hej! Jag har använt mig utav NC sedan oktober och har aldrig sett den hör symbolen. Är de en ny uppdatering de gjort i appen eller har någon annan haft dessa? Kan appen ha snappat upp något?

PS Jag förstår att den vill att jag ska ta ett gravtest dessa dagar men blev fundersam då jag aldrig sett detta förut.

Jag tror också att de uppkommer pga att man registrerat oskyddat sex under den fertila perioden.
  • efterfest
    Lovisen94 skrev 2018-01-29 10:52:34 följande:

Okej, så du tror att det har att göra med att vi hade sex runt äl? Hur gick det för er förresten? :)

Yes det tror jag :) Vi blev gravida på andra försöket, och BF 4 mars! Så om ni prövar att bli gravida så lycka till!
  • Jagheteralma
    Lovisen94 skrev 2018-01-29 10:43:59 följande:

Så ser det alltid ut i min app, symbolen visar bara när du som tidigast ska ta ett grav test om du inte fått din mens :)
Svar på tråden Ny symbol i NC, vad betyder de?