• Grodan7

Vi som ruvar 2018

Ruvardag 2 efter att ha satt in 2 stycken 3-dagars. Så jag hänger med här i tråden. Önskar alla kämpare lycka till!

• Grodan7
    Bloggsombearbetning skrev 2018-05-08 21:19:10 följande:

Hur går det för dig Grodan7?

Plussade igår med billigt test. Tog sen ett CB med veckoindikator imorse (eller ja inatt för jag var så kissnödig) och det visade Gravid 2-3 :) Väldigt glad och känns ofattbart så vi tar en dag i taget och gläds över att just idag är jag gravid. Hur går det för dig?
  • Grodan7
    Bloggsombearbetning skrev 2018-05-10 07:28:31 följande:

Åhh vad roligt att höra!!! Stort Grattis!! Kan tänka mig att det känns overkligt:) För mig går det bra, ruvardag 14 idag, mår lite illa men känner i övrigt inte så mycket, so far so good:)

Tack! :) Håller tummarna för att det ska bli plus för dig. Har du testat eller när är det dags?
  • Grodan7
    Bloggsombearbetning skrev 2018-05-13 13:31:33 följande:

Nu har jag testat och jag fick också plus!!! Det känns helt fantastiskt! Det är ju så mycket som kan hända men vi glädjs åt det som är just nu och håller tummarna för att det ska gå hela vägen!!

Stort grattis till plus! Jag tog lite paus härifrån i väntan på tidigt VUL som jag har varit på idag. Ett foster i bra storlek med ett tickande hjärta :)
  • Grodan7
    Kokonattsu skrev 2018-05-26 11:20:50 följande:

Grattis :). Vad roligt att se att de kan gå för någon också. Tyckt jag läst om så många som slutat i ett tråkigt besked :(. Du ger en mer hopp att det kan lyckas :)

Jag kände lite så att jag blev deppig av att läsa om flera som började blöda så därför tog jag paus fram till efter VUL förra veckan.

Menopur tror jag mycket på när det gäller äggkvalitet. Är det första försöket? Stort lycka till!
Svar på tråden Vi som ruvar 2018