• Mangoodream

Vi som ruvar 2018

Sommarhopp skrev 2018-10-01 18:57:17 följande:

Nu är jag också ruvare igen. Är det några kvar här som fortfarande ruvar? Jag fick tillbaka en 5 dagars idag. Testdag 12 okt.

Hej jag ruvar på två embryon och har testdag 11/10. Första gången och hoppas på det bästa????
  • Mangoodream
    Sommarhopp skrev 2018-10-06 09:11:29 följande:

Kul! Vi är flera i samma fas. Jag tror att jag plussade igår eftermiddag. Supersvagt så var rädd att det var ovitrellesprutan som spökade. Men imorse var det lite tydligare. Idag är jag på ruvardag 5 , så det är väldigt tidigt att ropa hej ännu. Men jag gläds åt de dubbla strecken iallafall så får vi se vad som händer på testdagen den 12

Oj vad spännande!! Har du gjort ivf tidigare? Jag har testdag 11/10 och har inte vågat ta test innan. Just nu problem med bihålan och är supertäppt.
  • Mangoodream
    Klora skrev 2018-09-18 13:44:15 följande:

Ruvardag 7 med 2 blastocyster

Lycka!!!

Hej jag ruvar på två stycken embryon som odlas två dagar. Hur mår du? När har du testdag? Jag har 11/10.
  • Mangoodream

Hej allihopa , ruvardag 10 för mig och jag är trött och vill bara att det ska vara testdag. Livet står på paus. Jag har i vanliga fall Pt två ggr i veckan och nu vågar jag inte träna dörrens jag vet. Har börjat sova jättedåligt. Vaknar ibland vid 01 tiden och kan inte somna om, äter lite majskakor och tittar på tv. Ibland vaknar jag vid 4-5 tiden. Har fått rejäl nästäppa i veckan och blivit bihåleinflammation tror jag. Trycker i ena bihålan. Kan ni också rapportera från eran situation. Kram

Svar på tråden Vi som ruvar 2018