• Anonym (AB)

Tantramassage

Har någon av er män testat tantramassage, är det bra?

• Svar på tråden Tantramassage
  • Anonym (Kerstin)

Jag har testat flera gånger och det är fantastiskt - om massören är duktig och kan tantra.

Tyvärr är det svårt att få bra tantra i Sverige eftersom det ligger i gränslandet för prostitution.

• Moulinette86
    Anonym (AB) skrev 2018-01-30 01:04:56 följande:

Har någon av er män testat tantramassage, är det bra?

Tyska storstäder har allt, unna dig en weekendresa!
  • MrSecret

Jag har aldrig fått tantra massage men jag älskar att ge.

Det är så härligt att känna hennes kropp under mina händer när hon reagerar på min beröring, känna hur hon vrider sig av njutning. Det är intensivt men så belönande när hon kommer, även om det inte är målet med massagen.

• Anonym (Kerstin)
    MrSecret skrev 2018-01-31 10:39:09 följande:

Jag har aldrig fått tantra massage men jag älskar att ge.

Det är så härligt att känna hennes kropp under mina händer när hon reagerar på min beröring, känna hur hon vrider sig av njutning. Det är intensivt men så belönande när hon kommer, även om det inte är målet med massagen.

Säljer du den tjänsten och hur bokar man dig?
  • MrSecret
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-01-31 13:11:12 följande:

Den tjänsten är helt gratis Kerstin, du får ge mig din email adress eller skriva till mig här inne så kanske det kan händ *ler*
  • MrSecret
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-01-31 13:11:12 följande:

Dom oljiga fingrarna glider lätt över huden, masserar och berör utan att komma åt det mest känsliga, det sparas en stun. När utsidan pulserar och är redo forsätter dom hala fingrarna med insidan och ger en mjuk intensiv massage.
Svar på tråden Tantramassage