• Anonym (Kille­)
    Äldre 30 Jan 20:54
    34748 visningar
    29 svar
    29
    34748

    Tjejer har ni kommit på en kille runka?

    Tjejer,

    hur ser ni på det här med att råka komma på en kille som runkar. T.ex. ni som har brorsor och växt upp. Har ni någon gång råkat gå in när ni sett att han hade en skön egen stund?

    Vad gjorde ni då?

    Det jag funderar över är hur ni ser på en sån sak. Blev ni äcklade? Blev ni arga? Gjorde ni något? 

  • Svar på tråden Tjejer har ni kommit på en kille runka?
  • Äldre 30 Jan 21:04
    #1

    Ja min bror ja. Gjorde väl inget särskilt, gick bara därifrån typ. Sen precis då frågade mamma typ "vad gör _____?" och jag bara typ: "eh...hmmm..." visste ju liksom inte vad jag skulle säg haha, minns typ att jag precis hade lärt mig ordet onanera och vad det var och tänkte typ tyst för mig själv som svar att han gjorde det men vågade ju liksom inte säga det högt rakt ut haha :D

  • Anonym (Hehe)
    Äldre 30 Jan 21:05
    #2
    +2

    Jag kom på min sambo en gång när jag var sjuk och inte på humör. Han skämdes. Jag avbröt och *tog över* om man säger så. Sjuk eller inte.

  • Johan Ason
    Äldre 31 Jan 00:30
    #3
    Anonym (Hehe) skrev 2018-01-30 21:05:42 följande:

    Jag kom på min sambo en gång när jag var sjuk och inte på humör. Han skämdes. Jag avbröt och *tog över* om man säger så. Sjuk eller inte.


    Omtänksamt av dej!
  • Anonym (Kille­) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 09:18
    #5

    Var inte så många som hade gjort det. 
    Tack för era svar i alla fall. 
    Nyfiken av mig hur situationerna kan se ut.

  • Anonym (Hehe)
    Äldre 1 Mar 17:18
    #6

    Vi bumpar tråden lite och ser om den vaknar till liv...

  • Anonym (Gift och skild)
    Äldre 1 Mar 17:34
    #7

    Vaknade i morse och var lite kåt. Frugan har lingon vecka men hon erböd sig att jag kunde knulla med henne men eftersom jag visste att det bara skulle vara för min skull så drog jag en Tarzan i stället. Frugan höll handen runt pungen och gosade med mig tills jag var färdig...

    Älskar min fru!  Solig

  • Anonym (Gift och skild)
    Äldre 1 Mar 17:35
    #8
    Anonym (Gift och skild) skrev 2018-03-01 17:34:28 följande:

    Vaknade i morse och var lite kåt. Frugan har lingon vecka men hon erböd sig att jag kunde knulla med henne men eftersom jag visste att det bara skulle vara för min skull så drog jag en Tarzan i stället. Frugan höll handen runt pungen och gosade med mig tills jag var färdig...

    Älskar min fru!  Solig


    Oj mitt hemliga nic ska ju vara "Skild och Gift"...
  • Anonym (Evert­)
    Äldre 1 Mar 17:37
    #9

    Räknas gurka..?

  • Anonym (Ja, flera gånger­.)
    Äldre 1 Mar 17:51
    #10

    Ja, jag har kommit på min man flera gånger han tror att han är diskret och smyger med sitt runkande, jag vet ju precis när han kommer göra det. Jag vill inte ha sex, och så tror han att jag somnat, då går han ut ur sovrummet till vardagsrummet. Han tror att han smyger, pussar mig på kinden när han tror jag sover och smyger ut. Så väntar jag en stund och smyger upp själv. Då sitter han där och runkar till porr framför en surfplatta...med hörlurar i.

    Som upplagt för att jag skall skoja lite med honom. Antingen häller jag en kopp vatten på honom eller smyger upp bakom och skriker honom i örat. Då hoppar han upp först vettskrämd och sedan skamsen och jag skrattar. Kalsongerna nere, fullt stånd och en surfplatta med porr. "Runkar du?" "nej jag runkar inte, skulle bara kolla mailen och så klickade jag fel!" "nej det kliade bara på snoppen"... och helt absurda ursäkter fast det är helt uppenbart vad han gör. Sen runkar jag åt honom istället. Jag har väl inget emot det egentligen, men det är kul att skoja med honom litegrann.

  • Anonym (Kille­n)
    Äldre 1 Mar 18:17
    #11
    Anonym (Hehe) skrev 2018-01-30 21:05:42 följande:

    Jag kom på min sambo en gång när jag var sjuk och inte på humör. Han skämdes. Jag avbröt och *tog över* om man säger så. Sjuk eller inte.


    Snällt gjort! ;)
Svar på tråden Tjejer har ni kommit på en kille runka?