Ja, jag har kommit på min man flera gånger han tror att han är diskret och smyger med sitt runkande, jag vet ju precis när han kommer göra det. Jag vill inte ha sex, och så tror han att jag somnat, då går han ut ur sovrummet till vardagsrummet. Han tror att han smyger, pussar mig på kinden när han tror jag sover och smyger ut. Så väntar jag en stund och smyger upp själv. Då sitter han där och runkar till porr framför en surfplatta...med hörlurar i.
Som upplagt för att jag skall skoja lite med honom. Antingen häller jag en kopp vatten på honom eller smyger upp bakom och skriker honom i örat. Då hoppar han upp först vettskrämd och sedan skamsen och jag skrattar. Kalsongerna nere, fullt stånd och en surfplatta med porr. "Runkar du?" "nej jag runkar inte, skulle bara kolla mailen och så klickade jag fel!" "nej det kliade bara på snoppen"... och helt absurda ursäkter fast det är helt uppenbart vad han gör. Sen runkar jag åt honom istället. Jag har väl inget emot det egentligen, men det är kul att skoja med honom litegrann.