• zuces

Tjuvtesta för att överraska partner?

Jag är också inne på det med att överraska! Men tänker även att det kommer bli tufft att testa ensam och se ett minus. Då vill man ju ha mannen vid ens sida.. får se hur jag gör! Vilken dag är du på nu? Själv är jag på ruvardag 4!

• zuces

Stämmer att det är överraskning i sig när man ser plusset på graviditetstestet! Med överraskning tänker jag mig att jag fixar en liten box med några babyplagg/nappar/Ilovedad mugg eller något liknande som han får öppna då när han inte alls vet att jag testat än eftersom vi har testdag om nån dag! Jag vet att min man hade uppskattat det, känner man att mannen hade blivit sur för han inte fick vara med på testandet så gör man såklart inte det :)

• zuces

Hade varit jätteroligt men jag är ett kontrollfreak och hade svimmat av nyfikenhet. Hade velat se när resultatet kom upp. Och inte så kul att ha ögonbindel för och sen få resultatet/överraskningen : inte gravid :(

• zuces
    Anonym (liknande) skrev 2018-02-04 19:41:50 följande:

Vi har inte samma men liknande situation här hemma

Jag är gravid men inget syns på kissprov och inget syns på ultraljud så kan inte heller visa några bilder eller pinnar någonstans

Trist men vad ska man göra?

Det viktigaste är att barnet kommer

Aha! Hur vet du att du är gravid om det inte syns? :o vilken vecka?
  • zuces
    Anonym (liknande) skrev 2018-02-04 20:31:53 följande:

Magen står ut (Numera)

innan dess fick vi hålla koll på alla andra symtom och de är mååånga

men sen har jag varit gravid tio gånger innan och vi håller tillsammans koll på äl (extremt regelbunden) och mens (extremt regelbunden) så vi kan ju det där

inne i vecka 19

Oj vad konstigt! Syns det inte på ultraljud heller menar du?
Svar på tråden Tjuvtesta för att överraska partner?